کد خبر : 1465077 | 11 مهر 1396 ساعت 19:42 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد متفاوت ملوان در خانه و دور از خانه

تیم ملوان بندرانزلی در فصل جدید رقابت های لیگ آزادگان هنوز نتوانسته نمایش های باثباتی را ارائه دهد.

عملکرد متفاوت ملوان در خانه و دور از خانه

به گزارش "ورزش سه"، ملوانان تا اینجا 2 پیروزی، 2 شکست و 2 تساوی را در 6 هفته ابتدایی به دست آورده اند و رتبه 11 جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند؛ اما این رتبه برای تیمی که تنها در سه دوره از رقابت های لیگ برتر حاضر نبوده، نمی تواند نتیجه خوبی به شمار آید.


سفید پوشان شهر انزلی در خانه سه دیدار برگزار کرده اند که 2 پیروزی و یک تساوی حاصل کار آنها بوده، اما در دیدارهایی که میهمان بوده اند، 2 شکست و یک تساوی کارنامه خوبی برای دست نشان و شاگردانش رقم نزده است.


در یکی از دیدارهای حساس هفته هفتم رقابت های لیگ یک، تیم ملوان در خانه و در شرایطی که هنوز ورزشگاه تختی با ظرفیت کامل نمی تواند پذیرای هواداران فوتبالی باشد، باید به مصاف مس رفسنجان برود که با 7 امتیاز یک پله پایین تر از سفیدپوشان انزلی قرار دارد.


ملوان بندرانزلی نشان داده در دیدارهای خانگی برای هر رقیبی خطرناک است و روز آینده نیز مس رفسنجان کار سختی مقابل تیم جوان و با انگیزه نادر دست نشان پیش رو دارد. البته تیم ریشه دار استان گیلان به خوبی می داند که فاصله گرفتن از رقبا به خصوص در لیگ سخت و فشرده آزادگان می تواند برای سومین سال پیاپی باعث دوری آنها از رقابت های لیگ برتر شود.

دیدگاه‌ها