کد خبر : 1465212 | 12 مهر 1396 ساعت 14:08 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

با تمام قوا پشت کرانچار ایستاده‌ایم؛

طاهری: هیچ حرفی در مورد مربیگری نویدکیا نداشته‌ایم

مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید که تغییر، آخرین راه حل یک مدیر و مجموعه است و رسیدن به ثبات، هدفی است که مدیران سپاهان دنبال می کنند.

طاهری: هیچ حرفی در مورد مربیگری نویدکیا نداشته‌ایم

محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" به سوالات مختلفی نظیر تصمیم باشگاه در مورد ادامه همکاری با کرانچار، حضور ذوب آهن در نقش جهان، انتقادات مربوط به دو شغله بودن و سایر موضوعات پاسخ داده است.


* در هفته های اخیر و به خصوص پس از شکست در تهران مقابل نفت انتقادات از تیم بالا گرفته است.


بله این امر هم طبیعی است، چون وقتی تیم نتیجه نمی گیرد، انتقادات هم زیاد می شود. هوادار از دیدگاه خودش به موضوع نگاه می کند و دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد. البته در این مواقع همه کارشناس می شوند و مثلا در مورد استفاده کردن مربی از یک بازیکن کوچک و یا بزرگ نظر می دهند. وظیفه مدیریت باشگاه پشتیابی از کادر فنی و روحیه دادن است. شما مطمئن باشید که با 2 برد پشت سر هم همین منتقدان از تیم تعریف می کنند. اگر تیم نتیجه بگیرد، انتقادها هم کم می شود. البته عده ای هم مثل آتش زیر خاکستر هستند و برای انتقاد کردن فقط دنبال فرصت هستند.


* در این روزها زیاد به دوشغله بودن شما پرداخته شده؛ آیا این انتقادات را منصفانه می دانید؟


دو شغله بودن مربوط به کارهای دولتی می شود. وقتی یک آدم نادان بحثی را در کانالی تلگرامی مطرح می کند، این موضوع در ادامه مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. شرکت فولادمبارکه و باشگاه سپاهان هر دو خصوصی هستند و دوشغله بودن در شرایطی درست است که یک نفر در دو مجموعه مختلف به کار مشغول باشد. البته من قبلا مربی تیم ملی هندبال بودم ولی وقتی دیدم تا حدودی شرایط حضور در این پست را ندارم، کناره گیری کردم و حالا هم هر زمانی احساس کنم نقصانی در کارم وجود دارد، مثل تیم ملی هندبال کناره گیری می کنم.


* طی روزهای اخیر گزینه های زیاد و البته نام آشنایی جهت حضور روی نیمکت سپاهان مطرح می شود. موضع شما در مورد کرانچار و ادامه کار با او به صورت صریح چیست؟


ما با تمام قوا پشت سر آقای کرانچار ایستادیم؛ طی 2 سال گذشته 5 مربی تغییر دادیم و به این نتیجه رسیده ایم که برای رسیدن به موفقیت به ثبات نیاز داریم و اگر نرسیم همین روند ادامه خواهد داشت. تغییر آخرین راه حل یک مدیر و مجموعه است، ولی ما به تیم امید داریم و قطعا این مشکلات در آینده حل می شود.


* صحبت از حضور دستیار جدید در کادر فنی تیم شده است؛ این موضوع چقدر جدی است؟


ما همیشه با آقای کرانچار جلسات هفتگی داریم و در جلسه نقاط قوت و ضعف تیم را به ایشان منتقل می کنیم و آقای کرانچار هم درخواست خود را به ما انتقال می دهد. صحبت هایی در مورد اضافه شدن دستیار داشتیم و به ایشان گفتیم که نیاز به کسی است که به کادر فنی تیم اضافه شود؛ آقای کرانچار هم قرار است نتیجه را طی جلسه های آتی اعلام کنند.


* در صورت تمایل کرانچار به اضافه شدن دستیار این گزینه از طرف مدیران باشگاه معرفی می شود یا سرمربی تیم؟


قطعا نظر آقای کرانچار اولویت دارد و البته ما هم نظراتی داریم ولی در نهایت ایشان باید با دستیار جدید کار کنند و نظرشان مهم تر است.


* آیا صحبتی در مورد انتخاب نویدکیا به عنوان مربی تیم وجود داشته است؟


نه هیچ بحثی در مورد آقای نویدکیا نداشته ایم.


* آیا نویدکیا در میان گزینه های دستیاری کرانچار وجود دارد؟


 در این خصوص افرادی را ما آماده کرده ایم و افرادی هم آقای کرانچار. اما دوست نداریم اسمی اعلام کنیم تا خدایی ناکرده سوء تفاهمی ایجاد نشود.


* باشگاه ذوب آهن و آقای آذری اعلام کرده اند که سپاهان 100 تا 120 میلیون برای بازی در نقش جهان از آنها درخواست کرده است. واکنش شما به این موضوع و درخواست تیم همشهری چیست؟


برای این موضوع ابتدا به ساکن باید درخواست مکتوب به باشگاه داده شود ولی هیچ درخواستی تا اینجا به ما نرسیده. البته من و آقای آذری تلفنی صحبت هایی در این خصوص داشتیم ولی به صورت مکتوب نامه ای دریافت نکردیم. مثل اینکه آقای آذری نامه ای رسمی به شرکت فولاد مبارکه زده است.


* اگر شرکت فولاد مبارکه مالک ورزشگاه است، پس نامه ی آقای آذری درست بوده...


نه مالکیت در حال حاضر توسط شرکت فولاد مبارکه به ما واگذار شده و ما باید در این مورد تصمیم گیری کنیم.

دیدگاه‌ها