کد خبر : 1465280 | 12 مهر 1396 ساعت 19:15 | 74.9K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس: من الکس فرگوسن را با پیتزا زدم!

سرانجام مشخص شد که پس از بازی جنجالی من یونایتد و آرسنال، چه کسی به سمت فرگوسن پیتزا پرتاب کرده بود.

فابرگاس: من الکس فرگوسن را با پیتزا زدم!

به گزارش "ورزش سه"، اکتبر 2004 آرسنال با رکورد 49 بازی متوالی بدون شکست به ورزشگاه اولدترافورد آمده بود تا برابر من یونایتد قرار بگیرد. در دیداری که جنجالی هم از آب در آمد، این شیاطین سرخ بودند که 2-0 پیروز شدند. یک پنالتی مشکوک روی وین رونی منشا تنش های پس از بازی بود.

 

بازیکنان دو تیم در تونل ورزشگاه با یکدیگر درگیر شدند و ترکش این جار و جنجال ها به الکس فرگوسن هم اصابت کرد. او یک لحظه به خودش آمد و دید که یک تکه پیتزا به سمتش پرت کرده اند.

 

 

1155896

 

 

سرالکس در کتاب بیوگرافی اش نیز به این ماجرا اشاره کرد و تاکید کرد که هنوز هم نمی داند چه کسی به سمت او پیتزا پرت کرده است. البته فرگوسن نوشته بود که برخی به وی گفته اند فابرگاس مسئول آن اتفاق بود.

 

سرانجام پس از 13 سال سسک فابرگاس که حالا بازیکن چلسی است، در مصاحبه با اسکای اسپورتس اعتراف کرد که او سمت فرگوسن پیتزا پرت کرده بود:« ناگهان صدایی شنیدم و با خودم فکر کردم چه خبر است.

 

بنابراین با یک تیکه از پیتزا که در دستم بود، از رختکن بیرون آمدم و سول کمپل، فردیناند و کئون را دیدم که همه در حال جر و بحث با هم بودند. می خواستم وارد درگیری بشوم؛ ولی نمی دانستم چطور. بنابراین تکه پیتزا را پرت کردم. فقط آن را پرت کردم و قصد خاصی نداشتم. از سر الکس به این خاطر عذرخواهی می کنم.»

دیدگاه‌ها