کد خبر : 1465324 | 13 مهر 1396 ساعت 08:49 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

جاور: محسن هر چقدر هم که طلا کسب کند به من نمی رسد!

کری زوج مدالیست جاور و سیفی بعد قهرمانی در یک ماه

محسن سیفی با برد حریف مصری چهارمین طلای خود را در آوردگاه جهانی کسب کرد و لقب پرافتخارترین ووشوکار ایرانی را از آن خود کرد.

کری زوج مدالیست جاور و سیفی بعد قهرمانی در یک ماه

به گزارش "ورزش سه"، چهاردهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جهان که از ۷ مهر به میزبانی شهر «کازان» روسیه آغاز شده بود با درخشش و قهرمانی ووشوکاران ایرانی روز گذشته به پایان رسید.


در طول سیزده دوره این رقابت ها تیم چین در بخش ساندا همیشه یکه تاز بود؛ اما در این دوره تیم ساندای ایران در مجموع آقایان و بانوان با کسب هفت مدال طلا و یک مدال نقره به سلطه سانداکاران چینی پایان داد. اما شگفتی سازی های کاروان ایران به همین جا ختم نمی شود، چراکه محسن محمدسیفی با کسب چهارمین مدال طلای خود در آوردگاه جهانی علاوه بر کسب لقب پرافتخارترین ووشوکار ایرانی، به همراه همسرش، مهسا جاور اولین زوج طلایی ایرانی شدند که در کم تر از یک ماه در عرصه های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان پرچم ایران را در سکوی قهرمانی به اهتزار در می آورند. مهسا جاور که یکی از ملی پوشان تیم روئینگ ایران است، چند هفته پیش در مسابقات قهرمانی قایقرانی آسیا در بخش روئینگ توانست با دو قهرمانی مدال های ارزشمندی را برای تیم ایران به ارمغان بیاورد. البته آقا و خانم محمدسیفی اولین زوج مدال آور ایرانی نیستند، چرا که قبل از آن ها زوج هایی مانند آقا و خانم خادمیان در رشته جوجیتسو و در مسابقات مختلف برای ایران مدال آوری کرده بودند؛ اما از سختی هایی که آقا و خانم محمد سیفی در این راه به دلیل فعالیت در دو رشته ورزشی متفاوت متحمل می شوند نمی توان به راحتی گذشت.


در ادامه صحبت های خبرنگار ورزش سه را با همسر پرافتخارترین مرد ووشوکار ایران، مهسا جاور می خوانید:

 

*از طلای محسن خیلی خوشحال هستم


خیلی خوشحال هستم؛ چرا که محسن با طلایش نتیجه تمام سختی ها و زحماتی را که کشیده بود گرفت و نه تنها برای همسرم بلکه برای تمام اعضای تیم ملی ووشوی ایران خوشحال هستم. خدا را شکر می کنم که تیم‌ ملی ووشوی ایران توانست چنین نتایج درخشانی را کسب کند و امیدوارم که تیم ووشوی ایران بتواند هر سال پیشرفت داشته باشد و همین مدال ها را در بازی های آسیایی پیش رو کسب کند.

 


*محسن هر چقدر هم که طلا کسب کند به من نمی رسد!


دیروز همسرم در مصاحبه ای گفته بود که سر گرفتن‌ مدال طلا با مهسا (کَل) دارم، اما باید بگویم که محسن هر چقدر هم که طلا کسب کند به من نمی رسد! (باخنده)
ولی در کل خوشحال هستم که محسن مدال طلا گرفته و حتی اگر دلیل گرفتن این مدال بحث (کَل) بوده بازم راضی هستم!


*گاهی گذشت و تحمل خیلی سخت می شود


از وقتی که کارمان در اردوها شروع شد و ازدواج کردیم‌، اکثرا در اردو و تمرین بودیم. به هر حال این تصمیمی بود که گرفتیم و با تمام سختی ها و دوری هایی که بوده و هست و با توجه به گذشتی که داریم، تحمل می کنیم. گاهی اوقات این گذشت و تحمل خیلی سخت می شود؛ اما به دلیل هدف های ورزشی خاصی که داریم این سختی را به جان می خریم و سعی می کنیم در همان زمان کوتاهی هم که کنار هم هستیم، لذت ببریم و این سختی ها را جبران کنیم.

 


*در حال استراحت هستم


فعلا در حال استراحت هستم و هنوز اردوها اعلام نشده اند؛ ولی فکر میکنم‌ از اوایل آذر اردوهایمان زیر نظر آقای جیوگانیک شروع شود. در حال حاضر آقای جیوگانیک در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند و به همراه تیم به مسابقات جوانان اعزام می شوند.

دیدگاه‌ها