کد خبر : 1465356 | 13 مهر 1396 ساعت 12:32 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

پکرمن: خامس نباید نگران آینده اش در بایرن باشد

خوزه پکرمن، سرمربی تیم ملی کلمبیا مدعی شد که از تصمیم بایرن برای اخراج آنچلوتی تعجب نکرده و همچنین حتم داد که خامس رودریگس در بوندس لیگا می‌درخشد.

پکرمن: خامس نباید نگران آینده اش در بایرن باشد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق بایرن شروع خوبی در بوندس لیگا نداشت و پس از شکست 3-0 مقابل پاری سن ژرمن در چمپیونزلیگ، از سمت خود اخراج شد. خامس رودریگس با قرارداد قرضی دو ساله توسط آنچلوتی به بایرن مونیخ منتقل شد و حال پکرمن، سرمربی خامس در تیم ملی کلمبیا معتقد است که آینده خامس ربطی به حضور آنچلوتی ندارد.

 

1238071

 

 

او گفت:" برایم اخراج آنچلوتی عجیب نبود، همه متوجه بودند که بایرن در ابتدای فصل مشکل دارد. می‌شد به وضوح دید که آنها راحت کار نمی‌کردند. با خامس هم در این رابطه صحبت کردم. از او خواستم که آرام باشد؛ زیرا به باشگاه بزرگی رفته و به این توجه نکند که آنچلوتی در رئال سرمربی رئال بوده و او باعث انتقالش به بایرن شده است.

 

خامس به خاطر شرایط و توانایی هایش به بایرن رفته زیرا بایرن، جدا از نظر مربی، چیزهایی در او دیده که انتقالش را هموار کند. از خامس خواستم که تحت تاثیر شرایط نباشد، زیرا او باید آنچه باشگاه از او انتظار دارد را انجام دهد. فکر نمی‌کنم او تفکرش را تغییری دهد."

دیدگاه‌ها