کد خبر : 1465365 | 13 مهر 1396 ساعت 12:19 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب جالب سایت ESPN

ایران رکورددار پلی‌آف‌های مهم جام جهانی

امروز پلی آف جام جهانی در قاره آسیا در شرایطی برگزار می شود که سایت معتبر ESPN در گزارشی پنج پلی آف مهم قاره آسیا را انتخاب کرد که نام ایران در سه بازی حضور داشت.

ایران رکورددار پلی‌آف‌های مهم جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، سایت معتبر آمریکایی در آستانه پلی آف جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا ایران را رکورددار حضور در حساس ترین پلی آف های تاریخ این تورنمنت معتبر فوتبال جهان در قاره کهن قلمداد کرد.


سایت ESPN در گزارشی پیرامون پلی آف های جنجالی ادوار جام جهانی در میان پنج پلی آف برتر آسیا سه بار نام ایران را آورد و مدعی شد:« تیم اول قاره آسیا در رنکینگ فیفا که این بار بدون دردسر و مقتدرانه اولین حضور متوالی در جام جهانی را تجربه کرد در پنج باری که توانسته طعم رقابت با تیم های بزرگ را در این جام بچشد سه بار از پلی آف های دشوار عبور کرده تا رکورددار حضور در این بازی ها باشد».


این سایت ورزشی معتبر آمریکا ادامه داد:« ایران – ژاپن سپس ایران – استرالیا در پلی آف های جام جهانی 1998 فرانسه در کنار ایران – ایرلند در جام جهانی 2002 باعث شد تا این کشور و مردم فوتبالدوست آن برای رسیدن به بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی جهان دقایق حساس و پراسترسی را تجربه کنند که یک بار پایانی خوش داشت و بار دیگر پایانی تلخ».


سایت ESPN این گزارش را به واسطه رویارویی دو تیم سوریه و استرالیا در پلی آف قاره آسیا برای جام جهانی 2018 روسیه منتشر کرد که در میان پنج پلی آف مهم تاریخ جام های جهانی نام ایران سه بار به میان آمد.

دیدگاه‌ها