کد خبر : 1465424 | 13 مهر 1396 ساعت 16:55 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

از تیم ملی امید به تیم بزرگسالان؛

رباط پاره‌های لیگ شانزدهم در ترکیب اصلی کی‌روش

دو بازیکن اصلی کی روش برابر توگو لیگ شانزدهم را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

رباط پاره‌های لیگ شانزدهم در ترکیب اصلی کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی و محمد حسین کنعانی زادگان با تصمیم کارلوس کی روش در دیدار با توگو در ترکیب اولیه تیم ملی قرار گرفتند تا حضور در خط دفاعی تیم ملی بزرگسالان را در کنار یکدیگر تجربه کنند.


چشمی و کنعانی زادگان در جریان مسابقات مقدماتی المپیک 2016 ریو با تصمیم خاکپور در کنار یکدیگر حضور در مرکز خط دفاعی تیم ملی را تجربه کرده بودند و حالا بعد از 2 سال این بار با تصمیم کی روش حضور در این پست را آزمایش خواهند کرد. کنعانی زادگان با شروع فصل جدید رفته رفته به ترکیب تیم سایپا اضافه شد و در آخرین دیدار این تیم موفق شد برابر ذوب آهن گلزنی کند.


روزبه چشمی نیز بعد از بازگشت مصدومیت با عملکرد درخشان در دو بازی رسمی قبلی تیم ملی دقایقی به میدان رفته بود و حالا در این دیدار نیز از ابتدا در پست دفاع وسط بازی خواهد کرد.


نکته جالب توجه درباره چشمی و کنعانی زادگان به لیگ شانزدهم و غیبت این دو بازیکن در جریان لیگ شانزدهم به دلیل پارگی رباط زانو باز می گردد. این دو بازیکن با پشت سر گذاشتن این مصدومیت سخت حالا خیلی زود به ترکیب تیم ملی رسیدند و در دیدار با توگو این فرصت را دارند تا توانایی های خود را اثبات کنند.

دیدگاه‌ها