کد خبر : 1465546 | 14 مهر 1396 ساعت 11:19 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو انتخاب پرحاشیه

طاهری و دین محمدی چگونه دستیار شفر شدند؟

دستیاران شفر در استقلال بعد از کش و قوس های زیاد با انتخاب هایی پر ابهام انتخاب شدند.

طاهری و دین محمدی چگونه دستیار شفر شدند؟

به گزارش "ورزش سه"، پرونده انتخاب کادرفنی جدید استقلال با مصوبه جدید کمیته فنی این باشگاه عصر روز پنجشنبه بسته شد و مدیران این باشگاه دو دستیار جدید برای همکاری با شفر را انتخاب کردند.

 

سیروس دین محمدی که در لیگ پانزدهم در کادرفنی استقلال حضور داشت در کنار بیژن طاهری از پیشکسوتان این باشگاه با تصمیم کمیته فنی و امضای افتخاری به عنوان دستیاران دوم و سوم مربی آلمانی آبی ها برگزیده شدند تا به این ترتیب کادرفنی استقلال برای ادامه فصل تکمیل شود.


دین محمدی و طاهری تا پیش از انتخاب به عنوان دستیاران شفر، از اعضای کمیته فنی این باشگاه بودند؛ اتفاقی که باعث شد برخی از منتقدان از نحوه انتخاب این افراد برای حضور در کادرفنی انتقاد کنند و حضور اعضای کمیته فنی در کادر فنی را موضوعی غیر قابل قبول دانستند. منتقدان دین محمدی و طاهری، ساز و کار حضور این افراد در کنار شفر را پر ایراد می دانند و بیش از آنکه به کارنامه این دو انتقاد داشته باشند، این ساز و کار را پر ایراد دانسته اند.


اعضای کمیته فنی استقلال در واکنش به این موضوع صحبت های زیادی را انجام دادند و با دفاع از عملکرد و کارنامه دستیاران دوم و سوم شفر، دین محمدی و طاهری را گزینه های مناسبی برای حضور در استقلال نامیدند. هر دو دستیار شفر مدرک A مربی گری آسیا را در اختیار دارند و با تصمیم کمیته فنی بعد از حضور در کنار این سرمربی آلمانی از کمیته فنی خارج خواهند شد تا وظیفه نظارتی و تصمیم سازی آنها به پایان برسد.


نکته مهم در انتخاب این دو مربی اما واکنش شفر به حضور دین محمدی و طاهری در کنار او خواهد بود. شفر در نشست خبری بعد از امضای قرارداد صراحتا اعلام کرد که دستیاران باشگاه را خواهد پذیرفت زیرا به دنبال انتقال تجربه خود به آنها است. سرمربی آلمانی استقلال بعد از انتخاب دستیاران خود تا به این لحظه واکنشی به این موضوع نداشته و پس از دیدار با توگو نیز از انتخاب دستیاران جدید خود ابراز بی اطلاعی کرد تا ابهاماتی پیرامون ادامه همکاری این افراد با شفر ایجاد شود.


طبق اعلام کمیته فنی، مراسم معارفه دین محمدی و طاهری ظهر روز جمعه و در جریان تمرینات این تیم برگزار خواهد شد و در صورتیکه این اتفاق رخ دهد، پرونده اعضای کادرفنی استقلال برای ادامه فصل با حضور مک درموت به عنوان دستیار اول و بدنساز، دین محمدی و طاهری به عنوان دستیاران دوم و سوم و نامداری به عنوان مربی دروازه بان ها بسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها