کد خبر : 1465600 | 14 مهر 1396 ساعت 14:58 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تمدید قرارداد نامحدود

اینیستا: دوست ندارم یک بار اضافی برای بارسا باشم

آندرس اینیستا امروز قراردادش با بارسا را تمدید کرد و برای پایان آن زمان خاصی در نظر گرفته نشده است.

اینیستا: دوست ندارم یک بار اضافی برای بارسا باشم

به گزارش "ورزش سه"، اینیستا می تواند تا هر زمان که بخواهد و تا زمان بازنشستگی در بارسلونا بماند و به فوتبال خود ادامه دهد.

 

 

1245286

 

 

کاپیتان 33 ساله بارسا در نشست خبری مراسم تمدید خود گفت:« بی نهایت خوشحال هستم و امروز برای من بسیار ویژه و خاص است. واقعا احساسم غیرقابل توصیف است.

در پس این تمدید قرارداد، سال ها فداکاری و تلاش قرار دارد. روزهای بسیار خوبی در بارسا داشته ام و البته روزهایی هم بوده اند که حس خوبی نداشتم.  همیشه گفته ام که دوست دارم با پیراهن بارسا خداحافظی کنم و این تمدید قرارداد یک قدم رو به جلو محسوب می شود و به آن افتخار می کنم.

گفتم که دوست دارم در بارسا بازنشسته شوم ولی هرگز نمی خواهم باری اضافی برای بارسا باشم. از الان نمی توانم در مورد پایان فصل و آنچه که در ماه می و ژوئن در ذهنم خواهد بود، نظر بدهم ولی می توانید اطمینان داشته باشید که تا زمانی که حس کنم بازیکن مفیدی برای بارسا هستم، به حضورم ادامه خواهم داد. فصل گذشته به نظر می رسید فوتبالم در بارسا تمام شده باشد ولی حالا حس می کنم دوباره جوان شده ام.

در حال حاضر توان کافی برای بازی با پیراهن بارسا را دارم؛ ولی آینده را نمی توان پیش بینی کرد. دوست دارم سال های زیادی همین جا بمانم ولی هیچ چیز مشخص نیست. زمان خاصی هم برای بازنشستگی تعیین نکرده ام. ببینیم چه پیش می آید.»

 

تمدید مسی:« این قضیه ای بین لئو و باشگاه است ولی واضح است که دوست دارم مسی قراردادش را تمدید کند. ادامه حضور مسی برای پیشبرد اهداف ورزشی باشگاه و کسب جام های بیشتر حیاتی است. امیدوارم او سال ها در بارسا بماند و به تاریخ سازی ادامه دهد.»

 

دیدگاه‌ها