کد خبر : 1465753 | 15 مهر 1396 ساعت 12:44 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

هفته تساوی‌های هندبالیست های لژیونر

لیگ رومانی و ترکیه با تساوی و شکست تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

هفته تساوی‌های هندبالیست های لژیونر

به گزارش "ورزش سه"، تیم استوابخارست رومانی که از محسن باباصفری کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان درون دروازه خود بهره می برد از هفته ششم ناسیونال لیگ رومانی به مصاف تیم تیمیسوارا رفتند و هر دو تیم با نمایش یک بازی نزدیک در نهایت نیز به تساوی 25 بر 25 رسیدند. در این دیدار محسن باباصفری عملکرد خوبی در ترکیب تیمش در دقایق حضور در زمین داشت.


تیم چالاراسی که شاهو نصرتی ستاره بغل زن تیم ملی کشورمان را در ترکیب خود میدید از هفته ششم ناسیونال لیگ رومانی به مصاف تیم ادورهینو رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی در عدد 24 دست یافتند. در این دیدار شاهو نصرتی 2 گل برای چالاراسی به ثمر رساند.


تیم بیکوز ترکیه که افشین صادقی و سجاد ندری دو ملی پوش هندبال کشورمان را در اختیار دارد از هفته سوم سوپرلیگ ترکیه به مصاف تیم آنتالیا اسپور رفت و با حساب 23 بر 26 از میهمان خود شکست خورد. در این دیدار سجاد ندری به دلیل مصدومیت از ناحیه پاشنه پا در این دیدار غایب بود و افشین صادقی نیز 5 گل برای بیکوز به ثمر رساند. یکی از دلایل شکست بیکوز در این دیدار حضور نداشتن تعدادی از بازیکن های اصلی به دلیل مصدومیت بود.

 

تیم کادیتن شافهاوزن سوئیس از هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان تیم گورینجه بود و توانست با حساب 31 بر 28 حریف را شکست دهد و به دومین پیروزی خود در لیگ قهرمانان دست پیدا کند. در این دیدار پویا نوروزی نژاد گل و پاس گلی برای کادیتن شافهاوزن به ثبت نرساند.

دیدگاه‌ها