کد خبر : 1465938 | 16 مهر 1396 ساعت 11:38 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیام معنادار رییس فدراسیون کشتی برای رقبایش

رسول خادم بی‌رقیب می‌ماند؟

به نظر نمی رسد رییس فدراسیون کشتی رقیبی جدی برای ادامه حضورش در راس این فدراسیون داشته باشد.

رسول خادم بی‌رقیب می‌ماند؟

به گزارش "ورزش سه"، ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی از روز گذشته آغاز شده است. نکته جالب این بود که برخلاف خیلی از روسای فدراسیون ها که ثبت نام خود را به روز آخر موکول می کنند، رسول خادم در همان ساعات اولیه شروع ثبت نام، حضور خود در انتخابات پیش رو را قطعی کرد.


این اقدام رییس فدراسیون کشتی کاملا معنادار بوده و به نظر می رسد او با ثبت نام در روز اول، خیلی از کسانی که به فکر گرفتن صندلی اش بودند را از ثبت نام منصرف کرد.


شایعاتی پیرامون انصراف رسول خادم از ادامه کار در کشتی به خاطر اختلافات اخیرش با وزارت ورزش به گوش می رسید که او با ثبت نام در روز نخست پاسخ تمام این شایعات را داد.


خادم که سال ۹۲ با انصراف از ادامه حضورش در شورای شهر تهران، ریاست فدراسیون کشتی را برعهده گرفت، بازهم گزینه نخست برای اداره این فدراسیون در ۴ سال آینده است. دوره ریاست او دی ماه سال جاری به پایان می رسد و احتمالا در چند ماه آینده انتخابات برگزار می شود.


در دومین روز ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی،‌ هنوز هیچ فردی به جز رسول خادم برای حضور در انتخابات ثبت نام نکرده و بعید است در روزهای آینده نیز مدعی جدی در این حوزه ورود کند.
البته برخی صحبت ها پیرامون احتمال ثبت نام علیرضا دبیر و عباس جدیدی که اخیرا به کارشان در شورای شهر تهران پایان دادند، ‌شنیده می شود. با این حال آنها نیز خوب می دانند که خادم طرفداران زیادی در مجمع دارد و بعید است موفق به شکست او در انتخابات شوند.

دیدگاه‌ها