کد خبر : 1466008 | 16 مهر 1396 ساعت 17:22 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانستیم از سه، چهار هفته اول بیشتر امتیاز بگیریم

صالح: اگر لیگ تعطیل نمی‌شد خوشحال‌تر می‌بودیم

مربی پیکان می‌گوید اگر لیگ تعطیل نمی‌شد به نفع این تیم بود اما نمی‌شود ایرادی به برنامه سازمان لیگ گرفت.

صالح: اگر لیگ تعطیل نمی‌شد خوشحال‌تر می‌بودیم

مجید صالح در مورد تعطیلی لیگ در شرایطی که پیکان موقعیت خوبی پیدا کرده بود به "ورزش سه" گفت: به هر حال هیچ ایرادی به این برنامه نمی‌شود گرفت چراکه برنامه‌ریزی سازمان لیگ از قبل تعیین شده و ما هم باید تمکین کنیم. طبیعی است که تیمی که روند خوبی دارد دوست ندارد لیگ تعطیل شود ولی اتفاقی است که افتاده و نمی‌شود ایرادی به آن گرفت.


او ادامه داد: البته این را بگویم که ما در تعطیلات لیگ سعی کردیم برخی از مشکلات را برطرف کنیم و شاید این وقفه خیلی هم بد نشد. در مورد اینکه آیا می‌توانیم نتایج خوبمان را ادامه دهیم باید بگویم باید پیش برویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. 


مربی پیکان در مورد شرایط این تیم بعد از تعطیلات هم می‌گوید: همانطور که گفتم باید وارد بازی‌ها شویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد اما من فکر می‌کنم باید بازی به بازی پیش برویم و سعی کنیم روند موفقیت‌آمیز هفته‌های اخیر خود را طی کنیم. 


صالح در مورد نتایج ضعیف پیکان در ابتدای فصل هم می‌گوید: ما بازیکنان تاثیرگذاری را از دست دادیم اما تلاش کردیم بجای آنها چند بازیکن خوب جذب کنیم و بازیکن خارجی‌ای که به ما اضافه شده است به نظر من شرایط خوبی دارد نکته این است که 3، 4 هفته زمان برد تا بازیکنان کمی هماهنگ شوند ولی من فکر می‌کنم که در همان 3، 4هفته اول دو یا سه امتیاز بیشتر می‌توانستیم کسب کنیم. 


مربی پیکان در پایان در مورد دورنمای مدنظرش از شرایط این تیم هم گفت: شرایط خوب است و ما برنامه داریم که این فصل در نیمه بالای جدول قرار بگیریم برای اینکه به این خواسته برسیم باید بازی به بازی پیش برویم تا امتیازات لازم را بگیریم تا بتوانیم فصل را با رتبه‌ای خوب تمام کنیم.

دیدگاه‌ها