کد خبر : 1466020 | 16 مهر 1396 ساعت 17:59 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

منشا باید برای جانشینی طارمی تلاش کند

کرملاچعب: بیرانوند روز سختی برابر من خواهد داشت

مهاجم قرضی پرسپولیس در استقلال خوزستان در آستانه دیدار برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ از انگیزه بالایش برای درخشش مقابل سرخپوشان خبر می‌دهد.

کرملاچعب: بیرانوند روز سختی برابر من خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، رضا کرملاچعب در ابتدای فصل از جمع پرسپولیس کنار رفت تا این فصل را در استقلال خوزستان و کنار عبدالله ویسی به فوتبال ادامه دهد. او در خصوص دیدار برابر پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی خوب و سختی است و ان‌شاالله تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا به نتیجه خوبی در آن دست پیدا کنیم.


وی ادامه داد: مطمئنا بازی مهمی برای من خواهد بود و با توجه به اینکه فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشتم و اکنون به صورت قرضی در استقلال خوزستان هستم تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا حرف و حدیثی برایم در این بازی شکل نگیرد. نمی‌خواهم بگویند وا داده و عملکرد خوبی نداشته و یک روز پرتلاش را برابر پرسپولیس خواهم داشت.


کرملاچعب که رابطه صمیمانه‌ای با علیرضا بیرانوند دارد، درباره تقابل با دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس می‌گوید: با علی آقا رفیق هستم اما مطمئن باشید یک روز سخت برابر من خواهد داشت. درست است او این روزها انتقادات زیادی را  پشت سر می‌گذارد اما مطمئنا بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران است و به خوبی قادر خواهد بود از این شرایط دور شود. او باید کمی بیشتر از سابق روی کارش تمرکز داشته باشد و مطمئن باشید در ادامه نقش تاثیرگذاری برای پرسپولیس خواهد داشت.


مهاجم استقلال خوزستان درباره حضورش در این تیم و شرایط آن گفت: من اکنون پیراهن استقلال خوزستان را بر تن دارم. خدا را شکر شرایط خوب است و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار گرفته‌ام. نان و نمک این باشگاه را می‌خورم و درست است که تاکنون بد نتیجه گرفته‌ایم اما مطمئن باشید این تیم به لیگ بازخواهد گشت و جایگاه مناسبی را از آن خود خواهد کرد.


وی در مورد پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ با توجه به عملکرد تیم‌ها گفت: من معتقدم که پرسپولیس بار دیگر این عنوان را به دست خواهد آورد. شرایط لیگ خیلی سخت‌تر شده و تیم‌هایی مثل پدیده و فولاد عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته‌اند اما پرسپولیس به زودی به تیمی که مدنظر هوادارانش است تبدیل خواهد شد و شانس مسلم قهرمانی است.


مهاجم جوان سابق پرسپولیس در ادامه از شرایط بازگشت خود به این تیم با توجه به محرومیت مهدی طارمی گفت: من به صورت قرضی راهی استقلال خوزستان شده‌ام و اکنون تلاش می‌کنم عملکرد فوق العاده‌ای از خودم به جا بگذارم. اتفاقاتی که اکنون در این باشگاه با توجه به محرومیت طارمی افتاده شاید اگر در آنجا حضور داشتم اکنون شرایط خوبی داشتم و فرصت بازی به من می‌رسید. متاسفانه قسمت این بود که از تیم جدا شوم اما مطمئن باشید به زودی با عملکردی مناسب خودم را به لیست پرسپولیس اضافه خواهم کرد. 


کرملاچعب در پایان در خصوص اینکه آیا منشا قادر خواهد بود خلا طارمی را پر کند یا خیر گفت: به شخصه مهدی طارمی را مهاجمی متفاوت می‌دانم. او یکی از مهاجمان برتر فوتبال ایران و از نظر فنی کامل است. با این حال اکنون باید منشا تلاش کند تا خلا او را جبران کند و امیدوارم در این تیم موفق شود.

دیدگاه‌ها