کد خبر : 1466130 | 17 مهر 1396 ساعت 11:43 | 55.1K بازدید | 1 دیدگاه

چه کسی مانع بازگشت شماره 7 است؟

پاس‌کاری فرهاد مجیدی در استقلال

مسئولان باشگاه استقلال اعلام دقیقی راجع به حضور فرهاد مجیدی در کنار وینفرد شفر ندارند.

پاس‌کاری فرهاد مجیدی در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب وینفرد شفر به‌عنوان سرمربی استقلال گمانه‌زنی‌ها برای بازگشت و اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی این تیم مطرح شد و به مرور زمان شکل جدی‌تری به خود گرفت؛ اما با گذشت یک هفته هنوز هم مشخص نیست تصمیم نهایی در این باره چیست و چه اتفاقی خواهد افتاد.


سید رضا افتخاری از همان ابتدا بحث حضور مجیدی در استقلال را رد کرد و اعلام نمود بحثی در این باره نداشته‌اند؛ ولی پیام اینستاگرامی شماره 7 محبوب سابق آبی‌ها و اعلام اینکه برای همکاری با شفر با او تماس گرفته‌اند بیشتر به این مسئله دامن زد تا بحث حضور او در جمع آبی‌ها بیشتر مطرح شود.


افتخاری مجددا در مصاحبه‌های خود اعلام نمود صحبتی درباره مجیدی در کادر فنی استقلال نشده و از سوی دیگر سیروس دین‌محمدی و محمد نوری، اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال نیز این موضوع را رد کردند و تاکید داشتند در جلسه آنها راجع به این موضوع بررسی صورت نگرفته است.


اما امروز نشستی باشگاه استقلال برگزار کرد که افتخاری برخلاف مصاحبه‌های قبل در آن اعلام نمود رزومه مجیدی در کمیته فنی بررسی خواهد شد و در صورت تمایل ایشان و همچنین تایید این کمیته، او مثل دو نفر دیگر(بیژن طاهری و سیروس دین‌محمدی) به جمع دستیاران شفر اضافه می‌شود.


همزمان که افتخاری انتخاب مجیدی را بر گردن کمیته فنی انداخت، از سوی دیگر محمد نوری سخنگوی این کمیته در رابطه با این موضوع تاکید کرد باید افتخاری، مدیر عامل و شفر، سرمربی استقلال موافق حضور او در کادر فنی باشند و اگر آنها تایید نکنند این اتفاق رخ نخواهد داد.


با این اظهار نظرهای مختلف و اینکه مدیر عامل و کمیته فنی باشگاه استقلال بحث انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان مربی این تیم را به یکدیگر محول می‌کنند، مشخص نیست چه کسی مخالف بازگشت او به این تیم است.

دیدگاه‌ها