کد خبر : 1466201 | 17 مهر 1396 ساعت 15:42 | 39K بازدید | 1 دیدگاه

اصلا نمی شود شرایط لیگ را پیش بینی کرد

جلالی: سرمربیگری استقلال برای منصوریان زود بود

مربی پیکان می گوید اصلا شرایط تیم ها در لیگ امسال مشخص نیست و بازی ها همه چیز را تعیین می کنند.

جلالی: سرمربیگری استقلال برای منصوریان زود بود

مجید جلالی در گفت و گو با "ورزش سه" در مورد شرایط پیکان  و تغییراتی مربیگری در استقلال صحبت های جالبی را به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید: 

 

 

معمولا تیم هایی که شرایط خوبی دارند از تعطیلات لیگ خوشحال نمی شوند و در حال حاضر پیکان دقیقا همین شرایط را دارد.


در کل وقتی لیگ زیاد تعطیل می شود آن هم در این حجم که ما دو یا سه بازی انجام می دهیم و باید به تعطیلات برویم اتفاق خوبی نیست. البته این برنامه قبلا اعلام شده بود و جای گله وجود ندارد. باید خودمان را با این شرایط وفق بدهیم.

 


آیا این تعطیلات نکات مثبتی هم برای شما داشته است؟


به هرحال وقتی شما در یک لیگ بازی می کنید شرایط متفاوتی را تجربه می کنید که بعضی وقت ها این شرایط به سود نیست ولی باید تلاش کرد که از شرایط بد هم به نقاط مثبت رسید. ما هم سعی کرده ایم طوری برنامه ریزی کنیم که این شرایط در نهایت به نفع ما شود.

 


فکر می کنید پیکان می تواند در پایان فصل نتایج خوب فصل قبل را تکرار کند؟


وقتی شما وضعیت تیم های استقلال، سپاهان و حتی اخیرا پرسپولیس را می بینید و البته این تعداد تعطیلی لیگ در پیش است، فکر می کنم اصلا نمی شود وضعیت تیم ها در لیگ امسال را حدس زد. امسال لیگی است که به نظر من باید در آن بازی به بازی پیش رفت و اصلا نمی شود شرایط آن را در پایان پیش بینی کرد.

 


شما به عنوان یک مربی با تجربه در فوتبال ایران فکر می کنید استقلال می تواند با شفر نتیجه بگیرد؟


به هرحال سهم مهمی از موفقیت یک مربی تجربه است که من فکر می کنم شفر در این بخش کاملا موفق است و تجربه کار در محدودیت های مختلف را دارد. اما اصل موضوع این است که او باید توان کار کردن را داشته باشد که من فکر می کنم حضور دستیاران جوان می تواند این موضوع را حل کند. آنچه مسلم است شفر مربی شناخته شده و با تجربه ای است.

 


به عنوان کسی که همیشه حامی منصوریان بوده، به نظر شما دلیل نتیجه نگرفتن او در استقلال چه بود؟ 


همانطور که گفتم در مربیگری سهم زیادی برای تجربه است و این موضوعی است که اغلب مربی های جوان آن را نادیده می گیرند و دست به کارهایی می زنند که نیاز به تجربه زیادی دارد. در غیراینصورت منصوریان مربی با استعدادی است و شما این را در آینده خواهید دید.

 


منظور شما این است که سرمربیگری استقلال برای منصوریان زود بود؟


دقیقا. شما ببینید در کلاس ها نکاتی را به شما آموزش می دهند اما خیلی از مسائل را باید تجربه کنید. شاید مربیگری در تیم های بزرگ و حتی تیم ملی نیاز به 15 سال تجربه داشته باشد چراکه در این تیم ها فشار کاری بسیار بالا است و به جز آموزش نیاز به تجربه حس می شود.

دیدگاه‌ها