کد خبر : 1466326 | 18 مهر 1396 ساعت 10:57 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون مهم سردار در کازان

همانطور که سایت ها و رسانه های روسی نوشته اند، سردار آزمون می تواند مهره اصلی و کلیدی تیم ملی در بازی امروز برابر روسیه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم ملی باید در شهر کازان به مصاف روسیه برود. سردار آزمون در روسیه و در این شهر یک بازیکن محبوب و سرشناسی است و هواداران زیادی دارد. سایت ها و رسانه های روسی نیز پیش از بازی با ایران او را خطرناک ترین بازیکن تیم ملی دانسته و عنوان کرده اند که آزمون می تواند خط دفاع سه نفره روسیه را به خوبی محک بزند.


آزمون که در چند وقت اخیر درگیری و چالش هایی را در ایران و به واسطه مسابقات اسب سواری داشته است، امشب در روسیه می تواند بعد از نیمکت نشینی در بازی با توگو، باردیگر مهاجم اول تیم ملی باشد.

 

1246026


آزمون در تمرینات قبل از بازی با روسیه بسیار و جدی و با انگیزه ظاهر شده و قصد دارد در ورزشگاه خانگی باشگاهش نمایشی همراه با گلزنی داشته باشد.


آزمون آنقدر برای این بازی انگیزه دارد که برخلاف همیشه در عکس های تمرین تیم ملی او را در حال شوخی و شیطنت نمی بینیم و بالعکس عکس های منتشره از او نشان از جدیت زیادش دارد.

 

1246025


آزمون در این دیدار باید از سد مدافعان قلدر و قدرتی تیم ملی روسیه عبور کند؛ هرچند در لیگ روسیه او بارها قدرت گلزنی اش را نشان داده است.


مهاجم شماره 20 تیم ملی ایران در این بازی مهدی طارمی، دوست صمیمی و زوج خطرناکش در خط حمله ایران را در کنارش نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها