کد خبر : 1466377 | 18 مهر 1396 ساعت 12:38 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

شیرازی‌ها طلسم بیرون از خانه را می‌شکنند؟

تیم برق نوین شیراز از چهار بازی بیرون از خانه چهار پیروزی کسب کرده، اما در دیدارهای خارج از خانه نمایشی ضعیف ارائه داده است.

شیرازی‌ها طلسم بیرون از خانه را می‌شکنند؟

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان داوود مهابادی امروز در شرایطی برابر ماشین سازی تبریز قرار می گیرند که با ثبت رکورد 4 پیروزی از 4 پیروزی خانگی شرایط خوبی را تجربه می کنند. آنها در حال حاضر 13 امتیازی هستند و در رتبه پنجم قرار دارند. اما آمار آنها در بیرون از خانه به همان میزان خوب نبوده و از سه دیداری که میهمان بوده اند، تنها یک تساوی و دو شکست را تجربه کرده اند.


در سوی مقابل این تیم ماشین سازی تبریز قرار دارد که با رسول خطیبی فصل متوسطی را پشت سر می گذارد. آنها از هفت دیدار گذشته 2 پیروزی، 3 شکست و دو تساوی در کارنامه دارند و با 8 امتیاز در رتبه های میانی جدول قرار گرفته اند.


در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ یک تیم ماشین سازی که هفته گذشته در تبریز موفق شد با نتیجه یک بر صفر همشهری اش شهرداری را شکست دهد، باید از ساععت 15:30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز از شاگردان داوود مهابادی پذیرایی کند.


باید ببینیم مهابادی می تواند در تبریز به اولین پیروزی خارج از شیراز دست یابد یا خطیبی و شاگردانش می توانند به دومین برد پیاپی دست یابند.

دیدگاه‌ها