کد خبر : 1466791 | 19 مهر 1396 ساعت 21:51 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

فتاحی: زمان بازی‌ها با برانکو و باشگاه هماهنگ شد

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد تاریخ برگزاری دیدارهای پرسپولیس با باشگاه و سرمربی این تیم هماهنگ شده بود.

فتاحی: زمان بازی‌ها با برانکو و باشگاه هماهنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، سعید فتاحی در واکنش به خبر اعتراض پرسپولیس به زمان مسابقه با استقلال خوزستان به دلیل نرسیدن ملی پوشان اظهار کرد: برای تیم پرسپولیس جای تعجب دارد که چه کسی اعتراض کرده است؟ با آقایان برانکو و خوردبین، سرپرست تیم هماهنگی لازم را برای این مسابقه انجام دادم و حتی در گذشته از آنها سؤال کردم که علاقه‌مند هستند روز پنج‌شنبه با استقلال بازی داشته باشند یا جمعه هفته جاری که اعلام نمودند پنج‌شنبه مسابقه را انجام می‌دهیم.


او ادامه داد: ما از روز اول گفتیم در مسابقات آسیایی به پرسپولیس مثل تیم ملی نگاه می‌کنیم و تا جایی که به سایر تیم‌ها لطمه نخورد هر کمکی که از دست سازمان لیگ برآید به پرسپولیس خواهیم داشت.


مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ ابراز کرد: از آقای برانکو درباره برگزاری روز مسابقه سؤال پرسیدم و عنوان نمودم می‌توانند جمعه این هفته نیز مسابقه داشته باشند؛ ولی ایشان گفت چون می‌خواهیم آماده دیدار با الهلال عربستان شویم، روز پنج‌شنبه با استقلال خوزستان بازی می‌کنیم.


فتاحی تاکید کرد: به دلیل اینکه روز چهارم آبان ماه دربی است، به آنها گفتم در جام حذفی برابر نفت تهران، روز بیست و نهم یا سی‌اُم مهرماه بازی می‌کنید؟ زمان را در اختیار خود باشگاه پرسپولیس گذاشتیم که آنها تاریخ بیست و نهم را انتخاب کردند.


او با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس تاریخ مسابقات را از قبل می‌دانست و نیاز نبود اعلام کنیم، گفت: ما باید صبر می‌کردیم تا قرعه‌کشی جام حذفی به صورت رسمی انجام شود و بعد از اینکه دوشنبه شب این کار را صورت دادیم، دیروز هم بررسی لازم را داشتیم چراکه مسابقه استقلال در جام حذفی نیز در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و باید با مسئولان این ورزشگاه هماهنگی لازم را می‌کردیم که این کار انجام گرفت و امروز زمان بازی را گفتیم.


مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: جای تعجب دارد پرسپولیس چرا اعتراض می‌کند، چون ما زمان مسابقه با استقلال خوزستان را با آنها هماهنگ کرده بودیم؛ نمی‌دانیم اعتراض پرسپولیس از کجا بوده چون با آقای طاهری، مدیر عامل باشگاه تماس داشتیم که گفت ما اعتراض نکردیم.

دیدگاه‌ها