کد خبر : 1466812 | 20 مهر 1396 ساعت 09:37 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس – اس.خوزستان؛ این صحنه های ماندگار!

در 8 بازی قبلی بین این دو تیم، صحنه های ماندگار بسیاری خلق شده و در اذهان فوتبال دوستان باقی مانده است.

پرسپولیس – اس.خوزستان؛ این صحنه های ماندگار!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال صنعتی فردا در ورزشگاه غدیر به مصاف هم خواهند رفت و به همین بهانه، نگاهی به جذاب ترین اتفاقات بازی های اخیر دو تیم انداخته ایم. از اولین پیروزی پرسپولیس و کسب نایب قهرمانی در غدیر تا اخراج هادی نوروزی و شکست عجیب در این شهر:

 

1. سرخ ها قهرمانی را در تهران از دست داده بودند

 

شاگردان دایی در آخرین دقایق بازی با راه آهن، پیروزی را با تساوی عوض و صدر را تقدیم فولاد کردند تا کارشان برای رسیدن به جام قهرمانی بسیار سخت شود. سرخ ها در حضور نزدیک به 15 هزار پرسپولیسی استقلال خوزستان را شکست دادند؛ اما باتوجه به پیروزی فولاد، تنها به عنوان نائب قهرمانی رسیدند. فریم جالب این مسابقه خوشحالی عباس زاده پس از گلزنی و البته شادی اندک هواداران فولادِ حاضر در ورزشگاه پس از سوت پایان مسابقه بود.


2. آخرین اخراج کاپیتان

 

به ضرس قاطع میتوان گفت جنجالی ترین بازی دو تیم، دیدار رفتشان در لیگ پانزدهم و در همین ورزشگاه غدیر بود. پرسپولیسی ها با برانکو ایوانکوویچ راهی اهواز شده بودند تا در هوای پر از گرد و غبار و البته بسیار گرمِ اهواز به مصاف آبی پوشان این شهر بروند و باتوجه به محرومیت سوشا مکانی، ایمان صادقی را در دروازه می دیدند. قرمزپوشان در نهایت با اشتباهات عجیب صادقی و با اخراج شدن زنده یاد هادی نوروزی بازی را به حریف واگذار کردند و این در حالی بود که کارشناسان داوری، معتقد به اشتباهات متعدد در آن دیدار بودند. انتخاب یک صحنه از آن دیدار بسیار سخت است، اما اخراج اشتباه هادی نوروزی را میتوان مهم ترین اتفاق بازی دانست.

 

3. اگر شوت احمد گل می‌شد...

 

در بازی دور برگشت، پرسپولیسی ها با 40 هزار هوادار به مصاف صدرنشین شگفتی ساز لیگ آمدند و خیلی سریع با گل امید عالیشاه پیش افتادند؛ اما دقایقی بعد احمد نوراللهی از فاصله بیش از 40 متری شوتی را روانه دروازه دخسوس کرد که به تیر دروازه برخورد کرد. شاید اگر آن ضربه گل می‌شد پرسپولیس با پیروزی 2 گله در آخرین دیدار مقابل راه آهن نیز به قهرمانی لیگ می رسید.


4.سکوهای داغ

 

فصل بعد نیز دیدار این دو تیم پر از رویدادهای مختلف بود؛ اما در حواشی بازی و روی سکوها آنقدر اتفاقات تلخ افتاد که 90 دقیقه مسابقه از یاد همه رفت! این بار بیش از 20 هزار هوادار از این بازی استقبال کرده بودند و جایگاه تیم میهمان نیز خیلی سریع پر شده بود، بنابراین کنترل امنیت استادیوم از دست ماموران خارج شد و بین تماشاگران دو تیم درگیری هایی رخ داد و در نهایت منجر به مصدومیت هواداران نیز شد.

دیدگاه‌ها