کد خبر : 1466815 | 20 مهر 1396 ساعت 09:43 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

تکواندوکاران 32 استان به روی شیاپچانگ می روند

استارت جام سفیر کره جنوبی در تهران

سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان مردان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» از امروز به مدت دو روز در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

استارت جام سفیر کره جنوبی در تهران

به گزارش "ورزش سه"، سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه مردان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» از امروز پنجشنبه (20 مهرماه) به مدت دو روز و با حضور 236 تکواندوکار و در قالب 32 تیم از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، کیش، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، هرمزگان و یزد در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.


رقابت‌های اوزان فرد (54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم) امروز و پیکارهای اوزان زوج (58-، 68-، 80- و 87+ کیلوگرم) روز جمعه (21 مهرماه) پیگیری می‌شود.


گفتنی است، در پایان سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور، تکواندوکاران تهرانی با کسب 2 مدال طلا، یک نقره، 3 برنز و 54 امتیاز برای دومین سال متوالی بر سکوی قهرمانی تکیه زدند، نمایندگان تیم قزوین با کسب یک مدال طلا، 2 نقره، 2 برنز و 47 امتیاز نایب قهرمان شدند و تیم البرز نیز با 2 مدال طلا، یک برنز و 39 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.


همچنین بعد از پایان رقابت های گروه مردان از روز شنبه به مدت 2 روز مسابقات بخش زنان انجام خواهد شد تا تیم ها و نفرات برتر این بخش نیز معرفی شوند.

دیدگاه‌ها