کد خبر : 1466818 | 20 مهر 1396 ساعت 09:45 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

در روز بازگشت آقا فیروز به لیگ برتر

جلالی و پیکان در پی پنجمین برد متوالی

پیکانی ها در حالی میزبان گسترش فولاد هستند که این تیم حالا با فیروز کریمی چهره جدیدی به خود گرفته و می خواهد شرایط جدیدی را در لیگ برتر تجربه کند.

جلالی و پیکان در پی پنجمین برد متوالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پیکان و گسترش فولاد در حالی اولین دیدار هفته نهم لیگ هفدهم را برگزار می کنند که دو تیم در شرایط متفاوتی پا به میدان می گذارند. مجید جلالی و شاگردانش در 4 بازی اخیر بی نظیر بوده اند و با کسب 12 امتیاز جهش فوق العاده ای در جدول داشته اند و حالا در رده چهارم ایستاده اند. مرتضی آقاخان با 4 گل بهترین گلزن پیکانی ها بوده که از این تعداد  2 گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. شاگردان جلالی تا کنون، در 15 دقیقه های ابتدایی بازی ها آسیب پذیر نشان داده اند و در 8 بازی اخیر خود 5 گل در این بازه زمانی دریافت کرده اند. آنها به همان اندازه در 30 دقیقه های پایانی بازی ها خطرناک هستند به طوریکه از مجموع 10 گل زده خود 7 گل را در 30 دقیقه پایانی به ثمر رسانده اند.


پیکانی ها تاکنون 4 بار میزبان بوده اند و هنوز در خانه طعم شکست را نچشیده اند. این در حالی است که تیم مجید جلالی در نیمی از بازی هایش موفق به کلین شیت شده است. خودروسازان در تعطیلات لیگ، دیداری تدارکاتی با تیم ملی دانشجویان برگزار کردند که موفق به برد 4 بر صفر شدند و اکنون با آمادگی کامل در تدارک صید 3 امتیاز دیدار خانگی خود هستند.


در مقابل گسترش فولاد قعرنشین با 7 امتیاز به ورزشگاه شهدای قدس می آید و حالا با فیروز کریمی روزهای متفاوتی را تجربه می کند. آنها بعد از کسب یک برد خارج از خانه مقابل نفت مسجد سلیمان و صعود به مرحله بعدی جام حذفی، می خواهند در لیگ هم شرایط جدیدی را به وجود بیاورند. تبریزی ها در 8 هفته سپری شده با دریافت 14 گل عنوان بدترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داده اند که 9 گل خورده آنها در 30 دقیقه پایانی بازی ها بوده است.


جالب است بدانید در گسترش فولاد تنها دو بازیکن موفق به گلزنی شده اند، رضا خالقی فر 3 بار و میلاد فخرالدینی 2 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده اند. نکته جالب اینکه تبریزی ها در 8 بازی خود یا در 15 دقیقه ابتدایی بازی موفق به گلزنی شده اند یا در 15 دقیقه پایانی!


پیکان و گسترش فولاد تا کنون 4 بار در لیگ های چهاردهم و شانزدهم به مصاف هم رفته اند که 3 بازی مساوی و یک بازی به سود گسترش فولادی ها به پایان رسیده است. شاگردان مجید جلالی که در شرایط ایده آلی به سر می برند، در اندیشه کسب اولین برد مقابل گسترش فولاد هستند و می خواهند با کسب 3 امتیاز این بازی روند موفقیت خود را حفظ کنند.


حال باید منتظر ماند و دید تفکرات کدام یک از این دو مربی با کسب نتیجه همراه خواهد بود، آیا مجید جلالی پنجمین برد متوالی اش را به دست می آورد یا فیروز کریمی در بازگشت خود به لیگ برتر ترمز پیکان را خواهد کشید.


دیدار دو تیم با قضاوت علی صفایی ساعت 16 امروز در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها