کد خبر : 1466899 | 20 مهر 1396 ساعت 15:20 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

دردسرهای مسی برای بازی حساس مقابل اتلتیکو

لیونل مسی همراه ماسکرانو شب گذشته از بوینس آیرس به بارسلونا رسید و امروز را به استراحت پرداخت. او در یک هفته گذشته مسافت هایی طولانی را با هواپیما طی کرده و خسته به نظر می رسد.

دردسرهای مسی برای بازی حساس مقابل اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، روزهای اخیر برای مسی بسیار حساس و پراسترس سپری شدند؛ اما در نهایت پایانی خوش در انتظار او و آرژانتین بود.

سه شنبه شب مسی در کیتو هت تریک کرد تا آلبی سلسته با برتری 1-3 برابر اکوادور راهی جام جهانی 2018 شود. مسی حالا باید خود را مهیای مصاف بسیار حساس برابر اتلتیکو مادرید کند. والورده به مسی، ماسکرانو و پائولینیو که مسافتی طولانی را برای رسیدن به بارسلونا طی کرده بودند یک روز استراحت داد و به این ترتیب مسی تنها با یک جلسه تمرین به بازی روز شنبه در زمین اتلتیکو خواهد رسید.

 

 

1246611

 

 

او در این فصل در 11 بازی برای بارسلونا و 4 بازی تیم ملی آرژانتین، تمام دقایق را در میدان بوده و هیچ استراحتی نداشته است و بدون شک در بازی پرفشار و سنگین برابر اتلتیکو از آمادگی 100 درصدی برخوردار نخواهد بود. در چنین دیدارهایی همیشه ریسک مصدوم شدن نیز بسیار بالاست.

او با 11 گل بهترین گلزن لالیگا تا به اینجای کار بوده و باید دید روند خوب گلزنی او در ورزشگاه واندا متروپولیتانو نیز ادامه خواهد داشت یا خیر. سابقه نشان داده است که مسی در بازگشت از بازی های ملی معمولا آمار خوبی در گلزنی نداشته است.

 

بارسلونا برای بازی با اتلتیکو می تواند از سرجی روبرتو و ویدال که دو هفته اخیر فارغ از بازی های ملی تمرین کرده اند استفاده کند و به نظر می رسد ترکیب اصلی بلوگرانا مقابل اتلتیکو چنین باشد: تراشتگن، اومتیتی، آلبا، پیکه، روبرتو، راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا، سوارز، مسی و ویدال.

در صورتی که اینیستا به این بازی نرسد دنیس سوارز جای او را خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها