کد خبر : 1466935 | 20 مهر 1396 ساعت 17:15 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

دعا می کنیم نفت آسیایی شود

قلعه‌نویی: کار دنیا در ایران برعکس است

سرمربی ذوب آهن در نشست خبری بازی با پدیده به انتقاد از روش مدیریت در ورزش ایران پرداخت.

قلعه‌نویی: کار دنیا در ایران برعکس است

به گزارش "ورزش‌سه"،  قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده در ابتدا از باشگاه پدیده تشکر کرد و گفت: چه خوب بود بازی در استادیوم امام رضا می بود. فوتبال مال مردم است. همه جای دنیا می خواهند تماشاچی را به ورزشگاه بکشانند اینجا برعکس است.


تیم پدیده و مهاجری نشان داده خوب و کاربلد است. آنها زیبا بازی می کنند و قدرتمند هستند بازی فردا ما سخت است. امیدواریم کیفیت زمین اجازه بازی زیبا به ما بدهد. 


قلعه نویی همچنین گفت: در بازی های گذشته گل های معمولی خوردیم. اما واقعا به ذوب آهن ظلم شده. قانون پنالتی برای ذوب وجود ندارد برای ما پنالتی نمی گیرند. در مجموع مشکلاتمان را حل کنیم بهتر از این خواهیم شد. 


وی درباره رقیب فردای تیمش توصیح داد: پدیده تیم سرعتی است. هافبک های خوبی دارد که زحمات اقای مهاجری است که اکبر ایمانی و خانزاده را هم به تیم ملی معرفی کرده است. باید ارتباط هافبک و فوروارد را قطع کنیم تا به مشکل نخوریم.


سرمربی ذوب آهن درباره تعطیلی لیگ اطهار داشت: این بار که فیفادی بود و کاریش نمی شد. سال جام جهانی است و اولویت تیم ملی است. اما ما به جز آزادی زمین با کیفیت به خصوص در زمستان نداریم. کیفیت زمین ها در این فصل سال کمتر می شود پس بازی ها مرتب تر باشد لیگ بهتر خواهد شد.


ضمنا جا دارد به نوجوانان تبربک بگویم که کار بسیار بزرگی کردند و به خودم افتخار کردم. مقابل روسیه هم خوب بودیم و به جام جهانی امیدوار شدیم.


وی درباره غایبان تیمش برابر پدیده گفت: رجب زاده را نداریم. لبنانی ها امروز اصافه شدند. رشید مظاهری هم همین طور.


قلعه نویی درباره اینکه نتیجه نوجوانان مقابل آلمان جرقه بود یا نویدبخش ظهور یک نسل خوب پاسخ داد: نسل خوب اما احتیاج به بستر دارند. برخی باشگاه ها خیلی خوب کار می کنند. باید به نیروی انسانی خودمان ایمان داشته باشیم. سال ۱۳۵۴ ایران در آسیا اول شد. ولی بودجه و برنامه لازم داریم تا به قدرت اول در ورزش آسیا برگردیم.


سرمربی ذوبی ها درباره شرایط آسیایی شدن تیمش گفت: دعا می کنیم نفت برود. اطلاعی به ما ندادند. البته بازی در آسیا آسان تر است. چون زمین ها خوب و بازیکنان با انگیزه. اما امیدواریم خود نفت در آسیا حاضر باشد.

دیدگاه‌ها