کد خبر : 1466954 | 20 مهر 1396 ساعت 18:11 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی‌کردیم بازی با گسترش اینقدر سخت باشد

جلالی: از صادقی و احمدی تشکر می‌کنم

سرمربی تیم پیکان تهران اعلام کرد بازیکنانش در اواخر مسابقه نگران، فوتبال بازی کردند.

جلالی: از صادقی و احمدی تشکر می‌کنم

به گزارش "ورزش‌سه"، مجید جلالی بعد از پیروزی پیکان مقابل گسترش فولاد در نشست خبری حضور یافت و درباره بازی گفت: اصلاً فکر نمی‌کردیم که این دیدار تا این حد سخت شود. حریف طوری بازی کرد که شرایط را رفته رفته سخت‌تر کرد. نمی‌توانستیم با نوع بازی حریف خودمان را وقف بدهیم. تنها راهش این بود که با تعویض‌هایی که انجام می‌دهیم، ریتم بازی را عوض کنیم که تا حد زیادی هم موفق به انجام این کار شدیم و به بازی‌مان شتاب دادیم و کلاً خوب بازی کردیم.


وی ادامه داد: بازی خیلی سنگین و سختی بود. حریف خیلی فشرده و به بهترین شکل ممکن دفاع کرد. در 8، 7 دقیقه آخر به‌خاطر اینکه بازیکنان ما نگران بازی می‌کردند، گسترش فولاد دو سه فرصت داشت. این تیم از چیزی که من قبلاً دیده بودم، خیلی متفاوت‌تر بازی کرد و در کل خیلی تیم بهتری بود.


سرمربی پیکان درباره نیمکت نشینی ادامه دار امیر حسین صادقی بیان کرد: این تصمیم کاملاً فنی است. قبل از بازی پرسپولیس امیر حسین (صادقی) خیلی منظم در تمرینات بود. من کاملاً از او راضی هستم. از صادقی ممنونم که باتجربه حضور در جام جهانی، روی نیمکت می‌نشیند و حتی به تیم کمک هم می‌کند. هم از صادقی و  هم از رحمان احمدی تشکر می‌کنم.


جلالی به تمجید از عملکرد داور دیدار پیکان - گسترش فولاد پرداخت و یادآور شد: داوری این دیدار ایده آل بود. داور بی‌نقص داوری کرد. به نظرم او خیلی خوب قضاوت کرد. از کمیته داوران هم ممنونم که یک گروه داوری خوب را برای بازی‌های ما گذاشت.

دیدگاه‌ها