کد خبر : 1466961 | 20 مهر 1396 ساعت 19:31 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

سه گل در 30 دقیقه؛ به بازی الهلال امیدوارم

برانکو: می‌ترسیدیم اهوازی‌ها به بازی برگردند

سرمربی کروات سرخپوشان تلاش بازیکنانش را در جدال با استقلال خوزستان ستود و آنها را شایسته این پیروزی دانست.

برانکو: می‌ترسیدیم اهوازی‌ها به بازی برگردند

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که در تصمیمی شجاعانه و بدون حضور 4 بازیکن ملی‌پوش تیمش به دیدار استقلال خوزستان رفته بود، در پایان توانست با 3 گل آبی‌پوشان را شکست دهد تا تیمش با روحیه‌ای مناسب خود را مهیای دیدار مقابل الهلال عربستان کند.


سرمربی کروات سرخپوشان در پایان این جدال در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این بازی گفت: احترام خاصی برای بازی امروز قائل بودیم چون بازی با استقلال خوزستان که رقیب سخت ما است مخصوصا در اهواز سخت بود. ما امروز بدون پنج بازیکن اصلی‌مان که چهار تای آنها ملی‌پوش بودند این بازی را انجام دادیم. البته این بازی در آستانه بازی با الهلال انجام شد و به هر حال بازیکنانم آن شکست سنگین برابر تیم عربستانی را هنوز فراموش نکرده‌اند. به همین خاطر امروز با احترام و نگرانی خاصی بازی را آغاز کردیم اما واقعا برای برد به میدان آمده بودیم.


برانکو ایوانکوویچ با اشاره به حمایت هواداران تیمش در این دیدار گفت: تشکر ویژه از یار دوازدهم داریم، خودتان دیدید چقدر طرفدار آمده بود و حمایت‌مان کردند که این بیشترین شادی را به ما می‌دهد.


وی در تشریح شرایط بازی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما گلی را که نباید می‌خوردیم خوردیم که این موضوع آنها را امیدوار کرد اما به دنبال گل چهارم بودیم که متاسفانه منشا نتوانست پنالتی را گل کند. اگر این توپ گل می‌شد ادامه کار برای ما راحت‌تر می‌شد. نیمه دوم را با عدم اطمینان شروع کردیم، شاید به نوعی یک ترس بود که آنها به بازی برگردند ولی خوشبختانه بازی را به صورتی که پیش‌بینی می‌کردیم تمام کردیم. به هر دو تیم برای این نمایش قشنگ تبریک می‌گویم.


برانکو ایوانکوویچ درباره بازی هفته آینده تیمش برابر الهلال عربستان نیز گفت: یک بازی سخت در انتظارمان است. این یک افتخار بزرگ است که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم اما متاسفانه بازی دور رفت را با نتیجه ۴ بر صفر باختیم ولی تا جایی که امید است تلاش می‌کنیم تا صعود کنیم. همانطور که دیدید امروز تا دقیقه ۳۰، سه گل زدیم یعنی این نشان می‌دهد که می‌توانیم به بازی برگردیم اما نیاز داریم که غایبان بازی رفت به این بازی برسند.


برانکو ایوانکوویچ که زمان حضورش روی نیمکت تیم ملی توجه زیادی به بازیکنان جنوبی داشت، در پایان در واکنش به سوالی در خصوص شرایط فوتبال در خوزستان گفت: خوزستان فوتبال با پتانسیلی دارد. زمانی که من در تیم ملی بودم پنج شش بازیکن هم از اینجا به تیم ملی دعوت می‌کردیم البته درباره پیروزی تیم نوجوانان برابر تیم ملی آلمان هم باید بگویم که یک موفقیت بزرگ به دست آمده است با این حال درباره فوتبال خوزستان نمی‌توانم اظهارنظری داشته باشم چرا که من در اینجا نیستم اما درباره مشکلات مالی باشگاه‌ها می‌توانم بگویم زیرا اکثر باشگاه‌ها با مشکلات مالی مواجه هستند. مطمئن باشید عبدالله ویسی هم مربی کاربلد و با دانشی است که می‌تواند تیم استقلال خوزستان را به یک ثبات برساند.

دیدگاه‌ها