کد خبر : 1466972 | 20 مهر 1396 ساعت 19:05 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی برانکو از نیمه دوم پرسپولیس در اهواز

پرسپولیس در حالی که نیمه اول را طوفانی برابر استقلال خوزستان بازی کرد اما در نیمه دوم نمایش این تیم در برابر حریف ده نفره به شکلی بود که فریاد برانکو را در کنار زمین در آورد.

"به گزارش ورزش سه"، پرسپولیس بدون ملی پوشان و فرشاد احمدزاده قدم به بازی دشوار مقابل استقلال خوزستان گذاشت اما عملکرد این تیم در نیمه اول به گونه ای بود که اگر پنالتی  گادوین  منشا هم گل می شد این تیم با 4 گل نیمه دوم را با حریف ده نفره اش بازی می کرد.

 


اما پرسپولیس در نیمه دوم تیمی متفاوت از نیمه اول بود و نمایش این تیم در سطحی نبود که رضایت برانکوایوانکوویچ را به همراه داشته باشد و مربی کروات به شدت از عملکرد تیمش ناراضی بود. بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم در برابر استقلال خوزستان که با یک بازیکن کمتر بازی می کرد پر اشتباه و کم رمق بازی  را شروع کرد و نزدیک بود از حریفش گل های بیشتری بخورد.

 
این موضوع باعث شد تا برانکو دست به تعویض زده و برخی از بازیکنان نامدار خودش مثل مسلمان و منشا را از ترکیب خارج و به بازیکنان جوانی مثل علوان زاده و بشار رسن میدان بدهد. 

 


پروفسور حتی در کنفرانس خبری بعد از بازی هم به طور تلویحی اعلام کرد که از بازی تیمش در نیمه دوم راضی نیست و البته این موضوع را به ترس از خوردن گل از حریف ده نفره مرتبط دانست.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها