کد خبر : 1466973 | 20 مهر 1396 ساعت 19:08 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت‌مان کنند و نتیجه را ببینند 

کرانچار: می‌دانم هواداران ناراضی‌اند

سرمربی سپاهان معتقد است تیمش به لحاظ فنی کیفیت بالایی دارد و تنها بازیکنانش در به ثمر رساندن گل بدشانس هستند.

کرانچار: می‌دانم هواداران ناراضی‌اند 

به گزارش "ورزش سه"، کرانچار در مورد دیدار فردای تیمش مقابل سیاه جامگان گفت: ما نه تنها در طی 4 روز اخیر خودمان را برای این مسابقه آماده می کردیم بلکه هنوز هم در حال آماده سازی تیم هستیم. به جز تفکرات فنی و کار در مستطیل سبز، سعی کردیم از نظر روحی روانی مشاوره های خوبی روی بچه هایمان داشته باشیم. 


وی افزود: هر نتیجه ای که بیاید نه تنها من را به عنوان سرمربی دچار مشکل خواهد کرد بلکه بچه هایمان را هم دچار مشکل خواهد کرد و واقعیت این است که هواداران ناراضی هستند. 


کرانچار تصریح کرد: ما با بازیکنان مصدوم مشکل داریم و روی بحث کارت های زردی که به تیم مان می دهند هم مشکل داریم. حسن جعفری که محروم هست و عزت پورقاز که هنوز از بند مصدومیت رهایی نیافته و امیدوارم هستم بازیکنان جانشین هم عملکرد خوبی از خودشان نشان بدهند و باعث انسجام تیمی شوند. امیدوارم این کارهای پرتلاش و مناسب همتراز شود و بتوانیم امتیاز کسب کنیم.


سرمربی سپاهان گفت: طبیعتا اظهارات ما به این سمت معطوف است که نباید تیم ضربه بخورد. از مسابقاتی که پیش رو داریم سه مسابقه است که باید در خانه خودمان بازی کنیم و به نتیجه برسیم. 


وی در مورد عملکرد فنی تیمش گفت: من باید از این دیدگاه نگاه کنیم که از لحاظ بازی بهبود یافتیم و در تمام نقاط همه چیز را به نظم رسانده ایم ولی آن چیزی که ما را همراهی نمی کرده کسب نتیجه به همراه گل هایی است که باید به ثمر می رسید. همه شرایط برای سپاهان فراهم بوده اما باید اینها بهره برداری شود. امیدوارم که فقط بتوانیم این موقعیت ها را گل کنیم. تنها روز بد ما فقط بازی با پدیده بود.


وی اضافه کرد: هواداران همیشه حمایت بزرگ خودشان را داشته اند و امیدوارم فردا بازیکنان ما بتوانند به همراه نتیجه ای که ایجاد می کنند این حمایت را توجیه کنند. من باید احساس خودم را بیان کنم. من هم مثل شما و همه هواداران غمگین هستم چون نتیجه دلخواه را به دست نیاوردیم. اما انگیزه خودمان را از دست نداده ایم و می خواهیم به موفقیت برسیم.


کرانچار در خصوص پرورش بازیکنان ملی پوش نیز گفت: سپاهان همیشه ارایه کننده ملی پوشان زیادی به رده های مختلف ملی بوده است. عزت پورقاز و سعید آقایی و ساسان انصاری بازیکنانی هستند که در مقاطع زمانی مختلف به تیم ملی دعوت شده اند. ما در رده های سنی نیز نمایندگان شایسته ای را در تیم ملی داریم و سپاهان وظیفه خود می داند که برای تیم ملی ایران نیز فعالیت کند. 


سرمربی سپاهان در مورد علاقه اش با محرم نویدکیا تصریح کرد: محرم نویدکیا شخصیت بزرگی دارد و اسطوره باشگاه سپاهان محسوب می شود. من او را بارها برای همکاری دعوت کردم ولی هربار بنا به دلایلی موجهی نتوانستند به ما اضافه شوند. ولی من هنوز هم این دعوت را از او دارم و به نظرم نویدکیا نه تنها در کادر فنی بلکه در بدنه باشگاه هم می تواند موثر باشد.


وی از همکاری اش با تیم بانوان سپاهان خبر داد و گفت: من طی هفته گذشته دیداری را با سرمربی تیم بانوان سپاهان داشتم و قرار شد هر کمکی که از دستم بر می آید به این تیم ارائه بدهم. من آماده در حیطه فنی هر کمکی که می توانم ارائه بدهم. از آنجایی که فدراسیون فوتبال همگرایی می کند با فیفا این انگیزه مرا برای کمک به فوتبال بانوان سپاهان بیشتر می کند.


کرانچار در خصوص شانس تیم ملی کرواسی برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه گفت: اول باید ببینیم کرواسی با کدام تیم باید روبرو شوم ولی قطعا نتایج خوبی را گرفته و می تواند این نتایج را در مرحله پلی آف تکرار کند. اما ببرای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. من به عنوان سرمربی تنها کسی بدوم که تیم ملی کرواسی را به طور مستقیم به جام ملت های اروپا و جام جهانی برده ام. 


وی در پایان به وضعیت زاینده رود اشاره کرد و گفت: هر شهر زیبایی علی الخصوص شهر زیبای اصفهان جلوه های طبیعی زیبایی دارد و من این سوال را دارم که چرا زاینده رود نباید آب داشته باشد؟ اصفهان شهر بزرگی است و مردمان خوبی دارد و حق طبیعی آنهاست که منابع طبیعی شان را در اختیار داشته باشند. 


کرانچار در پایان نشست خبری اش به زبان فارسی گفت: زاینده رود تشنه آب است.

دیدگاه‌ها