کد خبر : 1467049 | 21 مهر 1396 ساعت 09:44 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

التماس دعای دوطرفه در مشهد مقدس

دیدار تیم های پدیده و ذوب آهن دارای جذابیت های ویژه ای است که شاید داغ ترین آن، تقابل خلعتبری، قاضی و گردان با امیر قلعه نوعی باشد.

التماس دعای دوطرفه در مشهد مقدس

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پدیده و ذوب آهن که با تساوی یک بر یک مقابل پارس جم و سایپا کار خود را در هفته هشتم به پایان رساندند در حالی به مصاف هم می روند که روی سه امتیاز این دیدار حساب ویژه ای باز کرده اند.


این دو تیم تاکنون در رقابت های لیگ برتر 6 بار با یکدیگر روبرو شده اند که 4 برد سهم اصفهانی ها بود و 2 دیدار نیز به تساوی رسیده است. در واقع پدیده هنوز موفق به شکست ذوب آهن در لیگ برتر نشده و رضا مهاجری برای کسب اولین برد پدیده مقابل ذوب آهن، باید مربی کار کشته ای همچون قلعه نوعی را کیش و مات کند. در مقابل امیر قلعه نوعی که عنوان بهترین سرمربی کل ادوار لیگ برتر را یدک می کشد، در این فصل 4 بازی خارج از خانه را تجربه کرده که همه این دیدارها با تساوی به پایان رسیده است. در این دیدار تقابل بازیکنانی نظیر محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی و شهاب گردان با امیر قلعه نوعی قطعا جالب توجه خواهد بود.


شاگردان رضا مهاجری در 8 دیدار خود در این فصل 3 بار میزبان بوده اند که با 2 برد و یک تساوی هنوز طعم باخت در مشهد را نچشیده اند. آنها با 15 گل زده عنوان دومین خط حمله برتر لیگ را به خود اختصاص داده اند که از این تعداد، 10 گل را در نیمه دوم به ثمر رسانده اند. پدیده، محمد قاضی را با 5 گل زده به عنوان یکی از سه آقای گل لیگ در اختیار دارد و محمدرضا خانزاده و حسین مهربان نیز هر کدام با 3 گل، دیگر گلزنان برتر این تیم هستند. شاگردان رضا مهاجرانی در هفته دوم درخشان ترین برد خود را مقابل دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان کسب کردند و طلایی پوشان را با 4 گل شکست دادند. حالا پدیده ای ها با اندیشه برد دیگر نماینده فوتبال اصفهان و باقی ماندن در کورس صدرنشینی پا به میدان می گذراند.


امیر قلعه نوعی که همواره تیم های تحت هدایتش از آمار گلزنی خوبی برخوردارند، در 8 هفته ای که از لیگ هفدهم پشت سر گذاشته شاگردانش در ذوب آهن 15 بار موفق به گلزنی شده بودند که 5 گل آن در نیمه ی اول و 10 گل دیگر در نیمه ی دوم بوده است. آمار نشان می داد که ذوبی ها در نیمه ی دوم خطرناک تر هستند و به خصوص در بازه ی زمانی دقیقه ی 60 تا 75 که تاکنون 3 بار موفق به گلزنی در آن شده اند. آنها در همین فاصله 5 گل دریافت کرده اند و برای دقایق پایانی بازی آسیب پذیر نشان می دهند.


نکته ی جالب توجه اینکه رشید مظاهری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان و مرتضی حسینی چهار مرد ثابت قلعه نوعی در 8 هفته ی گذشته بوده اند.

دیدگاه‌ها