کد خبر : 1467050 | 21 مهر 1396 ساعت 09:46 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

علی دایی و سودای پیروزی پس از 57 روز

سایپا امروز در حالی به مصاف سپیدرود می رود که هفته هاست طعم برد را نچشیده و می خواهد سه امتیاز این دیدار خانگی را از چنگ رقیب سخت کوش خود درآورده و به حسابش واریز کند.

علی دایی  و سودای پیروزی پس از 57 روز

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی و سایپا بعد از برد یک بر صفر مقابل استقلال در هفته چهارم دیگر رنگ برد را ندیده اند. آنها مقابل تراکتور 2 بر صفر و مقابل پدیده 3 بر صفر شکست خورده و با پارس جم و ذوب آهن هم به تساوی یک بر یک رسیدند. دایی در چند بازی اخیر به عملکرد داوری اعتراض داشت و معتقد بود که سوت بد داوران مانع از نتیجه گیری تیمش شده است.


سایپایی ها از مجموع 9 گلی که تاکنون به ثمر رسانده اند، تنها 2 گل در نیمه اول وارد دروازه حریفان کرده و آتش بازی شاگردان دایی همیشه در نیمه دوم رقم خورده است. البته آنها در نیمه دوم هم آسیپ پذیر بوده اند و از مجموع 11 گل خورده، 9 گل را در نیمه دوم دریافت کرده اند. مهدی ترابی، محمد عباس زاده و علی قلی زاده مثلث هجومی سایپا را تشکیل می دهند که در اکثر بازی های تیم شان در ترکیب اصلی قرار داشته اند. سایپا در این فصل در بازی های خانگی اش دو برد مقابل نفت آبادان و استقلال، یک تساوی با پارس جم یک شکست برابر تراکتورسازی کسب کرده است.


اما در مقابل سپید رود رشت که بعد از سه هفته ناامید کننده در آغاز لیگ، سیر صعودی خود را در پیش گرفت، از هفته چهار تا هفتم موفق به ثبت  4 کلین شیت متوالی شد و با احتساب مقاومت 52 دقیقه ای مقابل استقلال، رکورد 412 دقیقه کلین شیت متوالی را در لیگ هفدهم به نام خود ثبت کرده است.


سپید رودی ها با انرژی خاصی بازی های خود را آغاز می کنند به طوریکه از 6 گل زده خود، 4 گل را در 15 دقیقه ابتدایی بازی ها به ثمر رسانده اند. آنها هم مانند سایپایی ها در نیمه دوم متزلزل نشان داده اند و از 7 گل خورده ای که در کارنامه دارند، 6 گل را در 45 دقیقه دوم دریافت کرده اند.


بی شک علی دایی عزمش را جزم کرده تا از این دیدار خانگی نهایت استفاده را برده و با کسب سه امتیاز تیمش را همچنان در بین بالانشنیان جدول حفظ کند. در مقابل نظرمحمدی هم نشان داده همیشه مقابل حریفان بزرگ، تیمش را با انگیزه به میدان می فرستد و حالا  نمی خواهد از تهران دست خالی برگردد. دیدار دو تیم ساعت 16در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت علیرضا فغانی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها