کد خبر : 1467052 | 21 مهر 1396 ساعت 09:48 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

ابر مسابقه پرسپولیسی‌های سابق در تبریز

مهدی تارتار برای ادامه صدرنشینی تیمش امروز باید در تبریز به مصاف یحیی گل محمدی و شاگردانش در تراکتورسازی برود. دیداری که می تواند یکی از بازی های زیبای هفته نهم باشد.

ابر مسابقه پرسپولیسی‌های سابق در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین لیگ امروز در تبریز به مصاف تراکتورسازی می رود تا شاهد یکی از دیدارهای جذاب هفته نهم باشیم. یحیی گل محمدی با تکیه بر جوانانش و تارتار با پدیده هایش به دنبال سه امتیاز این دیدار هستند. تراکتوری ها که در هفته هشتم با فتح شهرآورد تبریز موفق به کسب اولین برد خانگی خود شدند، حالا بعد از تعطیلات می خواهند روند بردهای خانگی خود را حفظ کنند اما آنها باید به مصاف تیمی بروند که هنوز در لیگ هفدهم طعم باخت را نچشیده اند. تراکتوری ها ایران پوریان را با 3 گل به عنوان بهترین گلزن در جمع خود می بینند و در این 8 هفته تنها یکبار موفق به کلین شیت شده اند. اما در مقابل پارس جمی ها علی دشتی و آلویس نانگ را با 3 گل و سینگ را به 2 گل به عنوان بهترین گلزن در اختیار دارند. پارس جم با وجود محسن فروزان در این فصل موفق به 2 بار کلین شیت شده است.


نکته ی جالب توجه در مورد تراکتوری ها اینکه آنها 9 گل خورده در کارنامه ی خود دارند که از این تعداد، 6 گل را در 15 دقیقه های پایانی دریافت نموده اند. این تیم در فاصله ی زمانی بین دقایق 75 تا 90 متزلزل نشان داده و موفق به حفظ نتیجه نشده است. موضوع مهمی که گل محمدی و شاگردانش باید تمرکز بیشتری نسبت به آن داشته باشند. این در حالی است که پارس جم در این بازه زمانی موفق به ثبت 7 گل شده است.


در هشت هفته سپری شده از لیگ برتر تنها تیم های پارس جم و پرسپولیس طعم صدرنشینی را چشیده اند. شاگردان مهدی تارتار که بی شک پدیده این فصل هستند، با دو برد متوالی خود مقابل گسترش فولاد و پیکان دو هفته ابتدایی لیگ را با صدرنشینی آغاز کردند. اما پرسپولیسی ها که سایه به سایه حریف کم نام و نشان خود می جنگیدند، طی هفته های سوم تا پنجم گوی سبقت را از رقیب ربودند تا شیرینی سه هفته صدرنشینی به کام شان مزه کند. باخت پرسپولیس به پیکان و تساوی 2 بر 2 مقابل سپاهان، بار دیگر پارس جمی ها را به صدر جدول فرستاد و حالا آنها تا پایان هفته هشتم به عنوان صدرنشین بلامنازع لیگ بوده و روزهای رویایی خود را سپری می کنند. آنها می خواهند با کسب امتیاز در این بازی، صدرنشینی خود را برای ششمین هفته ادامه دهند.


دیدار دو تیم ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام با قضاوت موعود بنیادی فر برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها