کد خبر : 1467059 | 21 مهر 1396 ساعت 10:21 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

به جای موج منفی قدردانی کنید

واکنش سپاهان به مصاحبه مدیرعامل آینده سازان

مصاحبه اخیر مدیر عامل باشگاه آینده سازان واکنش دست اندرکاران باشگاه سپاهان را در پی داشت.

واکنش سپاهان به مصاحبه مدیرعامل آینده سازان

به گزارش "ورزش سه"، موحدی مدیرعامل باشگاه قهرمان فصل پیش بانوان ایران  قرارداد باشگاه خود با سپاهان  در مورد واگذاری تیم فوتبال بانوان را قرارداد ترکمنچای دانسته  و به آن اعتراض داشت.این درحالی است که بازیکنان و کادر تیم از این جدایی کاملا راضی اند .

 

مرتضی رمضانی راد مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در واکنش به این اظهارنظرها گفت:


این اظهارات مایه تاسف است ،بهتر است مدیرعامل آینده سازان بداند که اگر باشگاه سپاهان درخواست امتیاز در فوتبال بانوان را انجام میداد، بدون پرداخت هیچ هزینه ای میتوانست امتیاز بگیرد و بازیکنان تیم آینده سازان هم پس از انحلال به این تیم می آمدند. ضمن اینکه با توجه به این موضوع  طبیعی است که بدهی های گذشته آینده سازان هیچ ارتباطی با باشگاه سپاهان نخواهد داشت.

 

وی ادامه داد: این تیم با عنوان فولاد مبارکه سپاهان در رقابت های فوتبال بانوان ایران حضور خواهد داشت و تعهدات قبلی و بدهی های باشگاه آینده سازان به ما مربوط نخواهد بود.

 

مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان تاکید کرد:آقای موحدی بهتر است به جای این موضع گیری های سخیف،درخواست های مکرر خود از سپاهان و سایر نهادها مبنی بر اینکه مجموعه ای بیاید و تیم فوتبال بانوان را تحت پوشش بگیرد، فراموش نکند و بداند اگر طبق اخطار فدراسیون تا دیروز(پنجشنبه) سپاهان وارد عرصه نمیشد فاتحه این تیم خوانده میشد و فروپاشی تیم بانوان قهرمان ایران قطعی بود.

 

وی در پایان گفت: بهتر است ایشان به مصاحبه های رگباری خود پایان دهد و به جای این مواضع نا امید کننده، قدردانی های لازم از مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه و هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه سپاهان را داشته باشد.

دیدگاه‌ها