کد خبر : 1467096 | 21 مهر 1396 ساعت 13:37 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی کادیتن شافهاوزن و استوابخارست در لیگ قهرمانان اروپا؛

شکست دیناموبخارست در شب غیبت استکی‌ها

در شبی که دو ستاره ایرانی دینامو به دلیل مصدومیت این تیم را همراهی نمی کردند آنها اولین شکست خود در لیگ رومانی را پشت سر گذاشتند.

شکست دیناموبخارست در شب غیبت استکی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا تیم کادیتن شافهاوزن که پویا نوروزی نژاد را در اختیار دارد به مصاف تیم اسکرجین دانمارک رفت.نیمه اول این دیدار با حساب 13 بر 9 به سود تیم اسکرجین میهمان به پایان رسید ولی در نیمه دوم این کادیتن بود که  بازی را در اختیار گرفت و تفاضل بدست آمده را جبران کرد و با حساب 25 بر 24 به پیروزی رسیدند و به رده دوم گروه C این رقابت ها صعود کردند.


در این دیدار پویا نوروزی نژاد 3 گل برای کادیتن به ثمر رساند و 1 پاس گل نیز از خود به ثبت رساند.


در دیگر دیدار نیز از هفته هفتم ناسیونال لیگ رومانی تیم استوابخارست که محسن باباصفری کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان را در اختیار دارد به مصاف تیم بایا ماری رفتند و نیمه اول این دیدار با حساب 12 بر 10 به سود استوابخارست به پایان رسید و در نیمه دوم نیز استوابخارست با حفظ نتیجه توانست بازی را با حساب 21 بر 19 به سود خود به پایان ببرد در این دیدار محسن باباصفری در دقایق حضور خود خوش درخشید و تیم استوابخارست را به رده دوم ناسیونال لیگ رساندند.


در آخرین دیدار نیز دیناموبخارست رومانی که برادران استکی و سید علیرضا موسوی و سعید حیدری راد را در اختیار دارد به مصاف تیم قدرتمند چی اس ام بخارست رفتند ؛ در نیمه اول این میزبان بود که با حساب 16 بر 13 و با پیروزی به رختکن رفت در نیمه دوم نیز نبود ستاره های دیناموبخارست به این تیم صدمه زد و یک شکست سنگین را با حساب 33 بر 20 بر این تیم متحمل کرد.


در این دیدار الله کرم و سجاد استکی در ترکیب دیناموبخارست حضور نداشتند و سید علیرضاموسوی نیز در دفاع عملکرد نسبتا خوبی داشت و سعید حیدری راد نیز 15 دقیقه آخر بازی درون دروازه دیناموبخارست ایستاد.

دیدگاه‌ها