کد خبر : 1467101 | 21 مهر 1396 ساعت 18:09 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی و تارتار به تساوی رضایت دادند

تراکتورسازی 1 - پارس جنوبی جم 1؛ صدرنشینی لرزان

دیدار حساس دو تیم با تساوی به پایان رسید و تراکتوری ها توانستند به نیمه بالایی جدول راه پیدا کنند. پارس جنوبی نیز با یک بازی بیشتر همچنان به عنوان تیم صدرنشین جدول باقی ماند.

تراکتورسازی 1 - پارس جنوبی جم 1؛ صدرنشینی لرزان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار با پیروزی در این دیدار می توانستند صدرنشینی خود را به تثبیت برسانند؛ اما این اتفاق نیفتاد و دو تیم به کسب یک امتیاز رضایت دادند تا آنها صدرنشینی لرزانی داشته باشند؛ چرا که در صورت پیروزی پرسپولیسی ها در بازی معوقه به رده دوم سقوط خواهند کرد. آنها با این تساوی 19 امتیازی و تراکتوری ها نیز 11 امتیازی شدند.


 


هفته نهم لیگ هفدهم، جمعه 21/07/96، ساعت 17، ورزشگاه یادگار امام
داور: موعود بنیادی فر                     کمک ها: محمدرضا منصوری، بابک عباسقلی زاده


تراکتورسازی:

 

فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، محمدرضا آزادی(68- فرزاد حاتمی)، عارف آغاسی، فاخر تهامی، محمد نادری، امیر اسدزاده، مهدی شریفی و امیر نصر آزادانی
سرمربی: یحیی گل محمدی


پارس جنوبی جم:

 

محسن فروزان، ایمان سلیمی، مجتبی لطفی، ابراهیم صالحی (69 ارسلان مطهری)، مهدی زبیدی، حسین پور امین، میثم تیموری، فرشاد سالاروند( 62 عرفان معصومی)، احسان تاییدی(82 - احسان تاییدی)، مجید علیاری و فرشاد محمدی
سرمربی: مهدی تارتار

 

اخطار:

 

محمد نادری(33) از تراکتورسازی

عرفان معصومی(64) از پارس جنوبی جم

 

شرح بازی:


دو تیم پارس جنوبی جم و تراکتورسازی در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا سهم هر کدام از این تیم ها یک امتیاز باشد.
در ابتدای بازی دو تیم به دنبال به دست آوردن میانه میدان بودند و تلاش خود را به کار بسته بودند تا بتوانند خود را صاحب توپ و میدان معرفی کنند. تلاش دو تیم که به دنبال تثبیت خود به عنوان تیم برتر بودند باعث شد تا در نیمه اول بازی چندان جذابی را نبینیم. فرصت هایی روی دروازه دو تیم پدید می آمد؛ اما هیچکدام از آنها در حد باز کردن دروازه نبود تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
در نیمه دوم اما اوضاع به گونه ای دیگر شد و دو تیم حملات پیاپی را در دستور کار خود قرار دادند. حملاتی که در نهایت دو گل به همراه داشت و چندین فرصت مهم با بی دقتی از دست رفت. ابتدا این جمی ها بودند که توانستند گلزنی کنند؛ اما خیلی زود تیم میزبان جواب تنها گل آنها را داد تا بازی با تساوی دنبال شود و در نهایت با از دست رفتن فرصت های پیاپی با همین نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

 

شرح گل ها:


پارس جنوبی جم 1 تراکتورسازی تبریز 0(دقیقه 56، گل به خودی): حرکت جمی ها در این دقیقه یک گل برای آنها به همراه داشت و ضربه صالحی را ایرانپوریان از روی خط دروازه دور کرد؛ اما این توپ با برخورد به آغاسی وارد دروازه تراکتوری ها شد تا گل اول بازی به ثمر برسد.


پارس جنوبی جم 1 تراکتورسازی 1(دقیقه 59، محمد ایرانپوریان): تبریزی ها خیلی زود موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند و حرکت دیدنی ایرانپوریان با ضربه زیبای او ادامه یافت و اولین گل تراکتوری‌ها را به دنبال داشت.


بهترین بازیکن:


فرزین گروسیان در این بازی نشان داد تراکتوری ها می توانند روی او به عنوان یک سنگربان مطمئن حساب کنند. وی بارها مانع فروپاشی دروازه اش شد و با جاگیری و واکنش های خود از گلزنی پارس جنوبی جم جلوگیری کرد.


اتفاق ویژه:


گل اول بازی توسط پارس جنوبی جم به ثمر رسید، گلی که پایه ریزی آن از سوی مهاجم این تیم یعنی صالحی انجام گرفت؛ اما برگشت دادن توپ از روی خط دروازه از سوی ایرانپوریان و برخورد آن به آغاسی و در نهایت به ثمر رسیدن گل باعث شد تا تیم میزبان با گل به خودی دروازه خود را باز شده ببیند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 16 – اولین خطر این بازی در این دقیقه صورت گرفت و نصرآزادانی می توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند که این فرصت از دست سرخ پوشان پرید.
دقیقه 21 – پاس جنوبی در این دقیقه می توانست گل اول خود و بازی را به ثمر برساند؛ اما این اتفاق نیفتاد و گروسیان با واکنش فوق العاده خود مانع از باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه 37 – حرکت تکنیکی تهامی با ضربه او دروازه پارس جنوبی را به خطر انداخت؛ اما واکنش فروزان مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه 51 - حرکت تاییدی می توانست اولین گل بازی  را به دنبال داشته باشد؛ اما  ضربه او توسط دروازه‌بان تراکتوری ها مهار شد.

دقیقه 72 – حرکت دیگری از سوی پارس جنوبی جم صورت گرفت تا این تیم بتواند دومین گل بازی را به ثمر برساند؛ اما گروسیان موفق شد به زیبایی مانع گل شدن این توپ شود.

دقیقه 79 – فرصتی ایده آل در این دقیقه نصیب تراکتوری ها شد؛ اما شریفی قدر این فرصت را ندانست و توپ را از بالای دروازه پارس به بیرون زد.
دقیقه 83 – یک موقعیت فوق العاده دیگر نصیب پارس جنوبی شد و مهاجم این تیم نیز ضربه خود را به سوی دروازه تراکتورسازی زد؛ اما گروسیان موفق شد با جاگیری فوق العاده خود این موقعیت را نیز دور کند.
دقیقه 85 – ضربه سر فرزاد حاتمی چیزی نمانده بود تا دومین گل تیمش را به همراه داشته باشد؛ اما مدافعان هوشیار پارس این توپ را دور کردند.

دیدگاه‌ها