کد خبر : 1467121 | 21 مهر 1396 ساعت 18:20 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ناموفق درخشان به نیمکت نفت؛

صنعت نفت 1 - نفت تهران 0؛ دومین گل 3 امتیازی کرار

تیم صنعت نفت آبادان با گل 3 امتیازی کرار جاسم موفق شد با 2 پله صعود در جدول همراه شود.

صنعت نفت 1 - نفت تهران 0؛ دومین گل 3 امتیازی کرار

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران که در رتبه نهم بود با این باخت تا رتبه سیزدهم سقوط کرد وتیم نفت آبادان که در رتبه 12 بود تا پله نهم جدول بالا آمد.



هفته نهم لیگ هفدهم، جمعه 21/07/96، ساعت 17:15، ورزشگاه تختی آبادان
داور: حمید حاج ملک             کمک ها: حمید سبحانی، براتعلی مولوی

اخطار: مرتضی اسدی (57) از صنعت نفت

 

 

ترکیب تیم صنعت نفت آبادان:
ناصر سالاری، مرتضی اسدی، علی عبدالله زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم زاده، زبیر نیک نفس، کرار جاسم (89 حسین ساکی)، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، امین درویشی (69 محمد شادکام) و لوسیانو پریرا (85 رضا جبیره)
سرمربی: فراز کمالوند

 

نفت تهران:

میلاد فراهانی، محسن بنگر، محمد نصرتی، علی زینالی، حامد آقایی، فرید محمدی زاده، امیرحسین فشنگچی(72 مجتبی حق دوست)، علی عزتی( 60 سامان آقازمانی)، پوریا امینی، امین منوچهری، عیسی آل کثیر

سرمربی:حمید درخشان

 

شرح بازی:

 


تیم صنعت‌نفت آبادان با شکست دادن نفت تهران نوار ناکامی چهار هفته‌ای را قطع کرد.

 

نفت تهران پس از بازگشت حمید درخشان با هدایت این مربی در مقابل صنعت نفت آبادان صف‌آرایی کرد و از همان ابتدای مسابقه تحت فشار تیم میزبان در صدد ارائه یک بازی تدافعی برای گرفتن حداقل امتیاز بود. زردپوشان صنعت‌نفت هم که در چهار بازی قبلی صاحب پیروزی نشده بودند، با چهره‌ای تهاجمی وارد میدان شدند و با تکیه بر حرکات پریرا، درویشی و کرار جاسم در صدد عبور از دفاع فشرده‌ی نفتی‌های تهران بودند.

 

در نیمه اول، چند موقعیت گلزنی نصیب نفت آبادان شد که مهم‌ترین آن‌ها ضربات آگوستو سزار و زبیر نیک‌نفس بود. بازیکنان و نیمکت نشینان صنعت‌نفت همچنین در دو سه نوبت اعتقاد به خطای پنالتی در محوطه جریمه تیم نفت تهران داشتند که بارزترین آن برخورد مدافع نفت تهران با مگنو باتیستا هافبک برزیل نفت آبادان در دقیقه 23 بود که به‌ نظر پنالتی می‌رسید، اما داور چنین اعتقادی نداشت و دستور به ادامه بازی داد تا باعث اعتراض آبادانی‌ها شود.

 

در نیمه دوم، حملات صنعت‌نفت آبادان برای رسیدن به گل ادامه یافت تا سرانجام در دقیقه 62 کرار جاسم با استفاده از پاس آگوستو سزار قفل دروازه‌ی نفت تهران را گشود و شادی را به سکوهای منتظر ورزشگاه تختی آورد.

 

گل کرار جاسم باعث پیش آمدن تیم نفت تهران و ایجاد فضای بیشتری در خط دفاعی تیم میهمان شد تا مهاجمان صنعت‌نفت در ادامه این نیمه فرصت‌های دیگری برای زدن گل دوم پیدا کنند. لوسیانو پریرا در ادامه این نیمه دو بار می‌توانست گلزنی کند و یک موقعیت خوب هم نصیب رضا جبیره شد که هیچ‌کدام حاصلی نداشت و بازی با تک گل کرار جاسم به‌ سود طلایی‌پوشان به پایان رسید.

 

صنعت‌نفت آبادان با شکست دادن نفت تهران 10 امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده نهم جدول قرار گرفت.

 

 

شرح گل:

 

صنعت نفت 1 - نفت تهران 0 (دقیقه 63، کرار): همکاری 3 بازیکن خارجی صنعت نفت آبادان توپ را پشت محوطه 6 قدم به کرار رساند و این بازیکن عراقی پاس زیبای سزار را به گل اول بازی تبدیل کرد.

 

دقایق حساس:


دقیقه 12: ارسال نفت آبادان از جناح راست با تاثیر هیچ کدام از مهاجمان همراه نبود و توپ به گوشه ای دیگر از زمین رفت.

دقیقه 14: با اینکه کمک داور اعلام آفساید کرده بود، نفتی ها توپ را با سر به دروازه فرستادند که داور گل این تیم را نپذیرفت.

دقیقه 15: حرکت انفرادی امین درویشی پس از دریبل 3 بازیکن او را به 6 قدم رساند؛ اما نتوانست ضربه نهایی را به سمت دروازه بزند.

دقیقه 19: پاس کرار جاسم توانست آگوستو سزار را در موقعیت شوت زنی روی خط محوطه جریمه قرار دهد که ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 37: ضربه از راه دور عزت کرامت دروازه نفت آبادان را تهدید کرد که ناصر سالاری به خوبی توپ را مهار کرد.

دقیقه 39: زبیر نیک نفس با پاس عالی سزار در محوطه جریمه صاحب موقعیتی عالی شد که ضربه او با فاصله ای بسیار کم از تیرک عمودی به بیرون رفت.

دقیقه 49: ضربه شیمبا از پشت محوطه جریمه با سرعت زیاد به سمت دروازه نفت تهران رفت که میلاد فراهانی موفق به مهار آن در دو مرحله شد.

دقیقه 67: پاس کرار به جناح چپ زبیر نیک نفس را صاحب موقعیت کرد؛ اما ضربه او را میلاد فراهانی مهار کرد.

دقیقه 81: سانتر دقیق کرار روی خط 6 قدم آگوستو سزار را در موقعیت عالی قرار داد؛ اما ضربه سر او از روی تیر افقی به بیرون رفت.

دقیقه 84: عیسی آل کثیر روی اشتباه مدافعان نفت آبادان صاحب فرصتی عالی شد که توپ را با فاصله بسیار زیادی از روی دروازه به بیرون فرستاد.

 

اتفاق ویژه:

 

با تک گل نفت آبادان در بازی نفتی ها، اتفاق جالبی رخ داد و برنده صاحب بیشترین صعود و بازنده صاحب بیشترین سقوط شد.

دیدگاه‌ها