کد خبر : 1467177 | 21 مهر 1396 ساعت 18:16 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

به لک گفتم بازی را مدیریت کن؛

پورموسوی: استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود

سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از تساوی با استقلال شرکت کرد.

پورموسوی: استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان بعد از تساوی با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی در نشست خبری حاضر شد. پورموسوی درباره تساوی برابر آبی های تهرانی، گفت: تک امتیازی که به دست آوردیم را به پیشکسوتان و مربیان فوتبال خوزستان تقدیم می کنم، زیرا در سال هایی که ما امکانات نداشتیم، برای فوتبال زحمت کشیدند. مطمئن هستم این تک امتیاز چیزی از سه امتیاز کم نداشت.


او افزود: استقلالی که دیدیم، در هفته های آینده بهتر خواهد شد و ما به همین دلیل خدا را بابت این تک امتیاز شکر می کنیم.

 

او درباره عملکرد دفاعی فولاد در این بازی اظهار داشت: استقلال یکی از بهترین بازی های فصل را انجام داد. آنها گاهی اوقات بازی مستقیم انجام دادند. در نیمه اول ما شرایط خوبی نداشتیم؛ اما در نیمه دوم بهتر شدیم و حفظ توپ را در زمین حریف انجام دادیم. مطمئنا استقلال با ادامه این روند، هفته های خوبی را پیش رو دارد.


او درباره عملکرد لک، تصریح کرد: به او بعد از اخطار گفتم بازی را مدیریت کن؛ اما نباید به حریف بی احترامی کنی. دقیقه 93 ما بازی جوانمردانه انجام دادیم؛ اما استقلال رعایت نکرد. از هواداران استقلال معذرت خواهی می کنم و امیدوارم لک روز به روز بهتر شود.

 

پورموسوی در پاسخ به این سوال که آیا از این دیدار لذت برده است، پاسخ داد: در نیمه اول بازی خوب نبود؛ اما در نیمه دوم بهتر شد. به دلیل تعطیلی مسابقات از فرم خود خارج شدیم. ما 17 روز تعطیل بودیم و سخت است که بخواهیم تیم را در شرایط مسابقه قرار دهیم. تعویض سوم ما متولد 78 یا 79 است و بازیکن تیم امید است.

 

 او در پایان گفت: ازلیکانی مصدوم بود و بعد از مدت ها به زمین بازگشت. هنوز در حمله مشکل داریم و فوتبالی که به آن علاقه داریم، اجرا نمی شود.

دیدگاه‌ها