کد خبر : 1467187 | 21 مهر 1396 ساعت 18:42 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی بزرگ ماست اما پنالتی درست بود

مهاجری یاد سالتوی بیرانوند را زنده کرد

رضا مهاجری سرمربی پدیده حرف هایش را با شوخی با خبرنگاران آغاز کرد و از آنها پرسید آیا کنفرانس امیرخان(قلعه نویی) زود تمام شده؟

مهاجری یاد سالتوی بیرانوند را زنده کرد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پدیده بعد از کسب تساوی در دیدار مقابل ذوب آهن در سالن کنفرانس ورزشگاه ثامن پاسخ خبرنگاران را داد. حرف های مهاجری را به نقل از خبرنگار ما در نشست بخوانید:

 


ای کاش داور عینک بدبینی اش را برمی داشت
تشکر ویژه ای داریم از هوادارانمان و با حضورشان ثابت کردند که اگر هیچ حمایتی از فوتبال نشود باز هم آنها پای ثابت حمایت از فوتبال کشورشان هستند. شاید هیچ کس باور نمی کرد که ما تا دقایق آخر نتیجه 2 ـ صفر را بتوانیم برگردانیم که غیرت بچه ها و برگشتن به بازی باعث شد که نتیجه را تغییر بدهیم. البته اگر کمی خوش شانس تر بودیم و داوری عینک بدبینی اش را نسبت به ما از چشم برمی داشت اکنون نتیجه طور دیگری برای ما رقم می خورد. نیمه اول پنالتی ای که برایمان اتفاق افتاد را داور نگرفت و در نیمه دوم هم پنالتی را کمک داورش گرفت نه خودش.

 


با قضاوت داوری هواداران هر شهر دیگری بازی را متشنج می کردند
امروز اکثر کارت های داوری سیرش به سمت پدیده بود و احتمالا در بازی بعد باید از جوان هایمان استفاده کنیم. به چه دلیل؟! برای چی؟! کاپیتان ما به سمت شما می آید تا صحبتی داشته باشد به او کارت می دهید. شهاب گردان به سمت داور می رود تا نکته ای را گوشزد کند به او کارت می دهد. اصلا قصد نقد کردن داوری یا صحبت از بد و خوب بودنش را ندارم اما این چندمین بار است که ما از داوری مغموم می شویم. واقعا پدیده از ابتدای فصل تا الان خیلی بابت این موضوع اذیت شده است. داور روی کوچکترین خطا سوت می زد و واقعا بچه های ما را با این کارش عصبی کرده بود. شاید این بازی و این نوع قضاوت در شهر دیگری انجام می شد بدترین اتفاق را شاهد می بودیم. هواداران مشهدی تشویق شان را کردند و بعد از بازی استادیوم را ترک کردند فقط همین اما اگر چنین اتفاقی از داوری جای دیگری دیده می شد جو متشنج می شد. روزهای سخت در پیش است و خواهشم این است که روی این مساله بیشتر دقت شود.

 


10 دقیقه از بازی خواب بودیم
با انتقاد از داوری قصدم توجیه نیست و ذوب آهن یک تیم خوب همراه با کادرفنی است. ما به رقم خواب بودن 10 دقیقه تنبیه شدیم و گل های بدی خوردیم. توپ به تیر، ایجاد موقعیت های خطرناک روی دروازه حریف و ... همه نشان از این است که بچه های ما راه خود را پیدا کرده اند؛ اما با این روند زورمان به جایی نمی رسد.

 


می توانستیم به صدر جدول بچسبیم
در روزی که می توانستیم 3 امتیاز بگیریم و خودمان را به صدرجدول بچسبانیم متاسفانه 2 امتیاز را از دست دادیم. انشاالله اگر در بازی با سپیدرود بازیکنی برایمان مانده باشد برای موفقیت به میدان خواهیم رفت.

 


پنالتی باید تکرار می شد
پنالتی هم که برایمان گرفته شد باید مجددا تکرار می شد و دقت داوری در این مورد کم بود چون وقتی بازیکن حریف به محوطه جریمه آمد و پنالتی مجددا باید تکرار می شد این کار را انجام نداد.


بازی خوبی بود
فوتبال زیبایی بود امیدوارم که در بازی های بعدی فوتبالی قوی تر و با صلابت تری را شاهد باشیم.


قلعه نویی بزرگ ماست
آقای قلعه نویی بزرگ ما هستند و ایشان می توانند نظر خودشان را درباره قضاوت داوری بگویند.


به یاد سالتوی بیرانوند
زمانی که سیاه جامگان بودم با پدیده بازی داشتیم و آقای خورشیدی داور ما بودند یک ـ صفر جلو بودیم و حسین بادامکی خودش را زمین زد و وحید فارغ پنالتی گرفت؛ بازی شد یک ـ یک، در دقیقه 90 وحید عسگری آمد با بیرانوند یک سالتوبارانداز بزند و راحت داور بازی از کنارش گذشت. داور خیلی جاها می توانست کنترل بازی را داشته باشد. بازیکن در خانه تحت فشار هواداران است و باید این حرکات مدیریت شود.


چرا مهربان را تعویض کردم
احساس کردیم که حسین مهربان نمی تواند بازی کند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم مهدی خانی را جایگزین او کنیم. اگر حسین آسیب دیده نمی شد با اضافه شدن مهدی خانی خیلی بهتر می شد دقایق پایانی شکل بگیرد.


این بچه ها ایثار کردند
خانزاده، مهربان و معین عباسیان امروز ایثار کردند. وقتی یک بازیکن هنوز بخیه های دستش را نکشیده تمام دوئل ها را درگیر می شود، این ها راحت می توانستند نباشند؛ ولی باید دست این ها را بوسید که با ایثار برای پدیده بازی می کنند. دنبال بازیکن هستیم؛ اما بازیکنی که بی کیفیت باشد خب نمی تواند به تیم ما کمک کند و ما هم تصمیم عاقلانه می گیریم دیگر.


امیرخان و یک سوءتفاهم
من می خواستم سمت هواداران بروم و امیرخان فکر کردند به سمت داوری می روم و هیچگونه صحبت یا حرفی که حاشیه دار باشد پیش نیامد.

دیدگاه‌ها