کد خبر : 1467199 | 21 مهر 1396 ساعت 18:52 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان فولاد: اشتباه نکنید، ما وقت تلف نکردیم

ایوب والی کاپیتان با تجربه فولاد، اتهام وقت کشی تیمش را مردود دانسته و می گوید مگر میشود تیمی به جای نیمه دوم در نیمه اول وقت کشی کند!

کاپیتان فولاد: اشتباه نکنید، ما وقت تلف نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، ایوب والی بعد از بازی درباره اتهامات مورد نظر گفت: تیم ما قطعا در موقعیت خوبی بود و برایش یک امتیاز در تهران برابر استقلال اهمیت زیادی نداشت؛ اما ما می دانستیم که استقلال تغییر مربی داده و میتوانست در شوک مثبت ایجاد شده ما را قربانی کند .


والی ادامه داد: ما برای 3 امتیاز به میدان آمده بودیم؛ اما در درجه اول باید در ابتدای بازی کار را با حفظ دروازه و تحکیم دفاع آغاز می کردیم تا بعد از آن به سراغ گل زدن برویم و همین نقطه کار دفاعی در نیمه اول باعث شد تا شما چنین سوال کنید.


کاپیتان فولاد در مورد داستان وقت کشی که اتهام دوم بعد از انجام بازی دفاعی بود، گفت، شما خودتان فوتبال را می شناسید، اگر تیمی بخواهد برای حفظ نتیجه  وقت کشی کند در نیمه دوم این کار را انجام میدهد نه در نیمه اول. ما در نیمه اول یکی دو صحنه داشتیم که باعث شد برای دوستان سوء تعبیر شود در صورتی که ما اصلا قصد وقت کشی نداشتیم در آن صحنه هم حامد لک یار خودمان را صدا کرد و قصدی برای اتلاف وقت نداشت.

 

دیدگاه‌ها