کد خبر : 1467323 | 22 مهر 1396 ساعت 11:53 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: تاج فوتبال ایران را متحول کرد

رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی که سابقه حضور ٧ فصل متوالی را در سری آ ایتالیا در کارنامه خود دارد اعتقاد دارد تاج نقش بسزایی در پیشرفت فوتبال ایران داشته است.

رضایی: تاج فوتبال ایران را متحول کرد

بازیکن سابق پرسپولیس به "ورزش سه" می گوید: هیچ کس نمی تواند منکر این موضوع شود که تاج با تجربه خوب خود توانست به فوتبال ایران کمک زیادی بکند و نقش ویژه ای در تحول و پیشرفت فوتبال ایفا کرده است.


به عقیده بنده آقای تاج بیشتر از آنکه به دنبال حاشیه و مصاحبه کردن می بود به فکر کمک و کار کردن در فدراسیون فوتبال بود و همین موضوع باعث شده تا امروز تیم بزرگسال ما با اقتدار به جام جهانی صعود می کند و تیم نوجوانان ما آلمان قدرتمند را با نتیجه ٤-٠ شکست می دهد.


رضایی در ادامه می گوید: باید به فدراسیون بابت حمایت های به موقع اش از کی روش و همچنین انتخابهای خوبش به خصوص در تیم نوجوانان که آقای چمنیان حضور دارد تبریک گفت و امیدوارم همیشه شرایطی باشد تا مربیان بتوانند با آرامش خاطر کار خود را انجام دهند تا به نتیجه دلخواه برسند اتفاقی که در فوتبال دنیا در خیلی از کشورهای صاحب فوتبال و پیشرفته شاهد آن هستیم و دوست دارم این پیروزی های پیوسته را به مردم عزیز کشورم تبریک بگویم.


رضایی در پایان در مورد عدم اعزام تیم دانشجویان با وجود خریداری شدن بلیط می گوید: متاسفانه اتفاقاتی در تیم دانشگاه پیام نور افتاد که بسیار تلخ و غیر حرفه ای بود. مدیر پیام نور باید پاسخگوی مردم به ویژه دولت باشد در جایی که مبلغ ٢٣٠میلیون تومان از بیت المال برای بلیط هزینه شده بود و به راحتی آقایان آن را کنسل کردند و ضرر  هنگفتی بیت المال زدند.


من به عنوان یک پیشکسوت فوتبال از مسئولین عالی رتبه کشوری سوالم این است که چطور این اتفاق به راحتی می افتد و با سرنوشت یه عده جوان بازی می شود و آیا برخی از این آقایان که ادعای وزیر شدن را دارند لیاقت حضور در مسئولیتهای مهم را دارا هستند یا خیر و چطور می شود یک تیم با هزینه های متوالی اردوها به یکباره با نظر شخصی آقایان اعزام را کنسل می کنند چطور به خودشان اجازه می دهند با آبروی ایران عزیز بازی کنند من از مسئولین کشوری می خواهم به طور جدی این  موضوع را رسیدگی کنند و با این مسئول که ادعای وزارت هم دارد با نظر شخصی و عدم اطلاع  به آبرو و اعتبار  ایران در مسابقات دانشجویی آسیایی ضربه زد برخورد جدی کنند.

دیدگاه‌ها