کد خبر : 1467347 | 22 مهر 1396 ساعت 13:11 | 92.2K بازدید | 0 دیدگاه

صحنه‌های عجیب در فرودگاه اصفهان؛

تیم لیگ برتری متهم به سرقت شد!

مدیر رسانه ای سیاه جامگان می گوید که فردی که خود را نماینده سپاهان معرفى کرد، با حضور در فرودگاه اصفهان و با همکارى نیروى انتظامى اقدام به تفتیش چمدانهاى اعضای سیاه جامگان کرد.

تیم لیگ برتری متهم به سرقت شد!

مسعود حکم آبادی مدیر رسانه ای باشگاه سیاه جامگان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد اتفاقات عجیبی که در فرودگاه اصفهان رخ داد، صحبت کرد.


حکم آبادی در این باره می گوید : زمانی که تیم ما قصد عبور از گیت را داشت، فردی در کنار نیروی انتظامی ایستاده بود. در ادامه و وقتی بازرسی چمدان های ما از حالت معمول خارج شد، از او خواستیم که دلیل بازرسی و تفتیش زیاد را به ما توضیح بدهد. سپس او مدعى شد یک لپ تاپ در رختکن سپاهانى ها گم شده و ماموریت دارد تا با گشتن چمدان سیاه جامگانى‌ها مطمئن شود، لپ تاپ اشتباهاً در چمدان آنها جا نمانده باشد!


وی ادامه می دهد: این ماجرا با اعتراض مالک سیاه جامگان روبرو شد و عباسى در تماس با محسن طاهرى  مدیرعامل سپاهان به وى گلایه کرد و طاهرى از مالک سیاه جامگان عذرخواهى کرد. البته بعد از چند دقیقه طاهرى مجددا با عباسى تماس گرفت و هرگونه نسبت داشتن فرد مذکور با سپاهان را تکذیب کرد.


حکم آبادی صحبت هایش را اینگونه خاتمه می دهد: در مجموع اتفاقاتی که در فرودگاه اصفهان رخ داد، خیلی برای ما ناراحت کننده بود و جای تاسف داشت، چون خود اصفهانی‌ها بهتر از هر کسی می دانند که رختکن های تیم‌ها در نقش جهان 10 دقیقه با هم فاصله دارد و اینکه اینقدر راحت به ما اتهام سرقت زدند جای تعجب دارد.

دیدگاه‌ها