کد خبر : 1467348 | 22 مهر 1396 ساعت 13:22 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

شادی ایسلندی به نقش جهان هم رسید(عکس)

روز گذشته بازیکنان سپاهان بالاخره اولین پیروزی فصل را در نقش جهان با هوادارانشان تقسیم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، طلایی پوشان روز گذشته در ششمین دیدار خانگی میزبان سیاه جامگان بودند؛ آنها که در 4 دیدار لیگ برتری و یک دیدار جام حذفی موفق به کسب پیروزی نشده بودند، در مقابل تیم اکبر میثاقیان چاره ای جز کسب هر سه امتیاز بازی نداشتند.


4 دیدار لیگ برتری آنها مقابل سایپا، پارس جنوبی جم، سپیدرود و پرسپولیس با تساوی خاتمه یافته بود و در جام حذفی هم مقابل صنعت نفت با یک گل شکست خورده بودند.


شکست برابر نفت تهران در هفته هشتم شرایط را به شدت برای کرانچار که هواداران اندک سپاهان پس از بازی به او تاخته بودند، دشوار کرد بود؛ اما تعطیلات لیگ فرصتی مطلوب برای بازسازی روحی و روانی تیم برای سرمربی کروات سپاهان فراهم کرد تا به دور از حواشی به ترمیم نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت تیمش بپردازد.


سپاهان در این دیدار چاره ای جز کسب پیروزی برای خروج از بحران و فاصله گرفتن از قعر جدول نداشت و در نهایت هم دو گل جلال علی محمدی بهترین گلزن طلایی پوشان و رضا میرزایی باعث شد تا برای اولین بار در لیگ هفدهم هواداران این تیم در ورزشگاه نقش جهان به همراه بازیکنانشان شادی ایسلندی برپا کنند؛ اتفاقی که تا روز گذشته برای آنها تبدیل به حسرت شده بود و حالا در هفته های آینده امیدوار به تکرار آن در تمام دیدارهای خانگی هستند.


عکس ها از شهرام شریفی

 

 

دیدگاه‌ها