کد خبر : 1467389 | 22 مهر 1396 ساعت 15:45 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

بدون 5 بازیکن فیکس تیم بازی کردیم و برنده شدیم؛

برانکو: اعتماد به نفس بازیکنانم بازگشت

سرمربی پرسپولیس معتقد است که پیروزی برابر استقلال خوزستان باعث بازگشت اعتماد به نفس بازیکنانش شده است.

برانکو: اعتماد به نفس بازیکنانم بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در مورد پیروزی برابر استقلال خوزستان و اهمیت این برد پیش از دیدار برابر الهلال به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم بابت این برد و راضی هستم، چون در جو سختی بازی را بردیم و آنجا همیشه برای ما بازی سخت است. مقابل تیمی که کم کم به ثبات می رسد؛ اما خوب مثل بقیه تیم ها مقابل ما 200 درصد توان می گذارد و این برد از یک جهت برای ما مهم است که بدون 5 بازیکن فیکسمان بازی کردیم؛ 4 ملی پوش و همینطور فرشاد احمدزاده. خوشحالم از این بابت که بازیکنانی که بازی کردند، نشان دادند که لیاقت بازی در پرسپولیس را دارند؛ خصوصا پیش از دیدار برابر الهلال برد بسیار مهمی بود به خاطر برگشتن اعتماد به نفس بچه ها؛ همینطور خوشحالم از این بابت که ملی پوشانمان یعنی سیدجلال، امیری و بیرانوند در تیم ملی بازی کردند و قبل از بازی الهلال هم بازی داشتند تا همچنان در شرایط بازی باشند.


سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره دیدار با الهلال و شانس صعود قرمزپوشان عنوان کرد: هنوز 90 دقیقه از بازی نیمه نهایی باقی مانده است. کار آسانی نداریم اما تا جایی که امید هست و تا ثانیه آخر دنبال صعود هستیم. سه هدف داریم؛ هدف اول کسب نتیجه برای صعود و اگر این هدف محقق نشد، هدف دوم حداقل برد است و اگر این موضوع نیز اتفاق نیفتاد هدف سوم حذف با افتخار است.

 

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت احمدزاده که مشکل فتخ دارد و به همین دلیل باید عمل جراحی انجام دهد تا مشکل او برطرف شود و همینطور مدت زمان دوری این بازیکن از میادین، افزود: میزان دوری او از میادین بعد از عمل جراحی انجام می شود. احمدزاده در مراحل ابتدایی مصدومیت قرار دارد و بهتر است که زودتر عمل کند. امیدوارم او زود به تمرینات ما بازگردد.

دیدگاه‌ها