کد خبر : 1467518 | 23 مهر 1396 ساعت 10:27 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

ارزشمندترین بازیکنان لیگ هفدهم (جدول)

طارمی، تبریزی و قاضی در صدر بهترین‌های فصل

کاپیتان ذوبی ها به همراه مهاجم محروم پرسپولیس در پایان بازی های هفته نهم نیز توانستند خود را در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان حفظ کنند.

طارمی، تبریزی و قاضی در صدر بهترین‌های فصل

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان بازی های هفته نهم لیگ برتر بازیکنان حاضر در صدر جدول ارزشمندترین ها تغییرات زیادی نداشتند و در این میان مهاجم پدیده موفق شد جایگاه خود را یک پله ارتقا دهد و به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر برسد.


با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ هفدهم همراه "ورزش سه" باشید:


اول – مرتضی تبریزی، ذوب آهن – 8 امتیاز


مهاجم و کاپیتان ذوب آهنی ها با پاس گلی که در دیدار اخیر این تیم مهیا کرد توانست خود را در صدر جدول حفظ کند. تبریزی پیش از این موفق شده بود 5 بار برای ذوبی ها گلزنی کند و با پاس گلی که در بازی برابر پدیده ارسال کرد دومین گلسازی خود را به ثبت رساند. تبریزی یک بار نیز توانست ضربه پنالتی به دست بیاورد. ضربه ای که یک گل برای سبزقباها به همراه داشت.

 

1243747


دوم – مهدی طارمی، پرسپولیس – 7 امتیاز


مهاجم پرسپولیسی ها در زمان بدی محروم شد. او که تا چهار ماه آینده نمی تواند برای تیم پرسپولیس به میدان برود وضعیت خود بین ارزشمندترین بازیکنان لیگ را نیز در مخاطره می بیند. طارمی پیش از این 5 بار برای پرسپولیسی ها گلزنی کرد بود. 2 بار با پاس هایش موجبات گلزنی این تیم را فراهم کرد و 1 پنالتی منجر به گل  نیز به دست آورد.

 


سوم – محمد قاضی، پدیده مشهد – 6 امتیاز


مهاجم باتجربه پدیده ای ها در ادامه فصل قبل در لیگ هفدهم بازی های خوبی برای تیمش به نمایش می گذارد. او با گلی که در دیدار اخیر تیمش زد توانست 6 گله شود و در صدر جدول گلزنان حضور پیدا کند. قاضی در بازی برابر ذوب آهن یک پنالتی نیز از دست داد تا نتواند در فاصله ای بیشتر از رقبای خود حضور پیدا کند.

 

1244091


سوم – عیسی آل کثیر، نفت تهران – 6 امتیاز


مهاجم نفتی های تهران نیز به یاد دورانی که در لیگ دسته اول آقای گل شده بود بازی های خوبی برای تیمش به انجام رساند. او در 9 دیداری که برای نفتی ها به میدان رفت موفق شد 5 بار دروازه حریفان را باز کند تا به عنوان یکی از بهترین گلزنان لیگ شناخته شود. آل کثیر یک بار نیز توانست با پاس خود مقدمات گلزنی را فراهم آورد.

 

1211882


سوم – محمد عباس زاده، سایپا – 6 امتیاز


مهاجم سابق پرسپولیسی ها که باز هم پس از رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ دسته اول راهی لیگ برتر شده در بازی اخیر نارنجی پوشان گل مهمی را برای این تیم به ثمر رساند. عباس زاده که تاکنون3 بار برای سایپا گلزنی کرده است 1 پاس گل نیز در کارنامه خود دارد ضمن اینکه با به دست آوردن 2 ضربه پنالتی، 2 گل برای دایی و یارانش به ارمغان آورد.

 

1246929


سوم – محمد نزهتی، سپیدرود رشت – 6 امتیاز


مهاجم باتجربه گیلانی هاکه سال ها به همراه ملوان در سطح اول فوتبال ایران حضور داشت این روزها با پیراهن تیم سپیدرود می درخشد. نزهتی پس از یک فصل موفق در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر، به همراه دیگر مهاجم تیمش یعنی حسین ابراهیمی زوجی خطرناک ساخته است. او تاکنون 3 بار برای گیلک ها گلزنی کرده و 3 بار نیز با به دست آوردن پنالتی مقدمات گلزنی تیمش را فراهم آورده است.

 

1246826


بازیکن هفته 1 – علی علیپور، پرسپولیس


مهاجم پرسپولیسی ها در روزی که مهدی طارمی غایب و گادوین منشا از شرایط آرمانی خود دور بود توانست بار خط حمله تیمش را به دوش بکشد. علی علیپور در دیدار برابر استقلال خوزستان دبل کرد تا تعداد گل های خود را به عدد 4 برساند.

 


بازیکن هفته 2 – جلال الدین علیمحمدی، سپاهان


هافبک هجومی سپاهانی ها پس از بازی های خوبی که فصل قبل برای تیمش به انجام رساند در لیگ فعلی نیز توانست برای سپاهانی ها موثر ظاهر شود. او در دیدار برابر سیاه جامگان گل اول تیمش را به زیبایی به ثمر رساند و با پاس زیبای خود دومین گل سپاهانی ها را فراهم آورد.

 

1243013


شرح جدول:


بازیکنانی که موفق به گلزنی و یا ارسال پاس گل می شوند یک امتیاز مثبت به دست می آورند. بازیکنانی که حین بازی ضربه پنالتی به دست می آورند در صورت گل شدن آن یک امتیاز و در صورت از دست رفتن آن نیم امتیاز مثبت به دست می آورند.

 

1247201

 

1247202

 

1247203

 

1247204

دیدگاه‌ها