کد خبر : 1467574 | 23 مهر 1396 ساعت 11:59 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی با مدافع عنوان قهرمانی

بانوان خبرساز سپاهانی شدند (عکس)

پس از کش و قوس های فراوان بازیکنان تیم آینده سازان میهن نجف آباد از این تیم جدا شدند و به عضویت تیم سپاهان درآمدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم آینده سازان میهن نجف آباد که فصل قبل موفق شده بود عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند این روزها درگیر حواشی فراوانی شده است. این تیم که مشکلات مالی فراوانی داشت در نهایت نتوانست بازیکنان خود را در تیم نگه دارد و به همین دلیل با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا آغاز بازی های لیگ باقی نمانده باید به دنبال ترمیم خود باشد. 

 

1247244

 

این تیم که روزهای اخیر به دنبال جذب اسپانسر بود با تیم سپاهان نیز مذاکراتی داشت تا بتواند با حمایت زردپوشان راهی بازی های لیگ برتر شود که این اتفاق نیفتاد؛ اما با اعلام تشکیل تیم بانوان سپاهان، اغلب بازیکنان تیم قهرمان به تغییر باشگاه خود مبادرت ورزیدند و به این ترتیب تعداد زیادی از بازیکنان تیم آینده سازان میهن نجف آباد به عضویت تیم سپاهان درآمدند تا در فصل آینده پیراهن این تیم را به تن کنند. 

 

این بازیکنان به همراه سرمربی خود امروز برای مذاکرات نهایی راهی باشگاه سپاهان شدند و در نهایت موفق شدند به توافقات نهایی دست پیدا کنند. هرچند قرارداد نهایی هنوز به امضا نرسیده؛ اما فاصله ای تا سپاهانی شدن بازیکنان قهرمان آخرین دوره لیگ برتر بانوان باقی نمانده است. 

 

1247245

 

نکته جالب در رابطه با بازی های لیگ برتر بانوان اینکه پس از قرعه کشی این رقابت ها مشخص شد در هفته اول دربی اصفهان برگزار خواهد شد و تیم تازه تاسیس سپاهان به دیدار ذوب آهن خواهد رفت.

دیدگاه‌ها