کد خبر : 1467585 | 23 مهر 1396 ساعت 12:56 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

خالدی:سر فرصت دستم را جراحی می‌کنم

مدافع تیم فوتبال سایپا هنوز با دست بانداژ شده به میدان می‌رود و می‌گوید اگر فرصت کند دستش را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

خالدی:سر فرصت دستم را جراحی می‌کنم

امید خالدی درباره نتیجه تساوی‌شان مقابل سپیدرود به "ورزش سه" می‌گوید: برد حق‌مان بود، بچه‌های ما با دل و جان در این بازی کار کردند ولی خب قسمت نشد بتوانیم امتیازات کامل این بازی را بگیریم. مطمئنا بازی بعد جبران خواهیم کرد و اگرچه بازی خارج از خانه است اما اجازه کار به حریف نخواهیم داد و 3 امتیاز آن دیدار را کسب خواهیم کرد.


وی در ادامه با ناراحتی افزود: از اتفاقی که در میانه میدان برای ایوب رخ داد واقعا همه تیم ناراحت شد، اما بیشتر از هر چیز ناراحت این هستم که چطور در روزی که حقمان برد بود نتیجه اینطور رقم خورد.


مدافع خوزستانی تیم فوتبال سایپا درباره دیدار با تیم سابقش خاطرنشان کرد: رویارویی با تیم سابق هم سخت است و هم لذتبخش است، سخت چون که باید مقابل تیم و هوادارانی بازی کنی که زمانی به آنها عرق داشتی و هم لذتبخش چون که روزهای خوب تداعی می‌شود و انگیزه تو را برای ارائه بازی زیباتر تحریک می‌کند.


او که مدت‌هاست با دست بانداژ به میدان می‌رود در این خصوص اضافه کرد: انگشتان دستم به دلیل آنکه فرصت استراحت نداشتم و تمام وقت در تمرین بودم جوش نخورده است. البته من قبل از آنکه دستم را گچ بگیرم باید انگشتان را به تیغ جراحان می‌سپردم که متاسفانه نشد و حالا باید یا تا نیم فصل صبر کنم یا پایان فصل؛ در حال حاضر خیلی اذیتم نمی‌کند اما باید همیشه بانداژ شده به میدان بروم تا آسیب دیگری نبیند.


وی در پاسخ به سوالی که خانزاده هم با چنین مشکلی مواجه بوده و دستش را به تیغ جراحان سپرده اما او چنین کاری نکرده است می‌گوید: او مجبور به عمل شده اما من هیچ اجباری برای این کار ندارم و سر فرصت این کار را خواهم کرد.

دیدگاه‌ها