کد خبر : 1467765 | 24 مهر 1396 ساعت 12:18 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه اولین بار وجود دارد

برانکو: الهلال صعود کند قهرمان می‌شود

سرمربی کروات سرخپوشان که با انگیزه جبران شکست 4 گله در بازی رفت برابر الهلال قرار گرفته در نشست خبری حضور یافت.

برانکو: الهلال صعود کند قهرمان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ پیش از ترک تهران به هواداران قول داده بود از کوچکترین فرصت برای جبران نتیجه رفت برابر الهلال و کسب جواز صعود به فینال سود ببرد.


او امروز با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پرداخت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی سختی را پیش رو داریم و نیمه دوم این بازی در نیمه نهایی را برگزار خواهیم کرد.

بازی را در نیمه اول 4 بر 0 شکست خوردیم. می‌دانیم الهلال یکی از قدرت‌های برتر آسیاست؛ اما ما علاوه بر پیروزی باید با یک نتیجه عالی آن را به پایان برسانیم.


وی ادامه داد: فردا یک بازی جدید است و ما در این مدت خیلی قدرتمند و قوی خودمان را برای این جدال دوباره آماده کردیم.

 

برانکو در ادامه این نشست خبری در واکنش به سوال خبرنگار عربستانی که زدن 5 گل در دیدار فردا را کاری سخت اما در فوتبال شدنی عنوان کرده بود و برنامه پرسپولیس را در بازی فردا پرسیده بود، پاسخ داد: طبیعی است که این کار خیلی سخت است، خیلی سخت است. اما این یک فوتبال است و همیشه اتفاقاتی مشابه رخ داده است. عرض کردم که الهلال یکی از برترین تیم‌های آسیاست و اگر فردا به فینال صعود کند من مطمئن هستم که قهرمان خواهد شد. اما اجازه بدهید که ما این ادعا را داشته باشیم که تیم خوبی داریم و حق امیدواری را برای خودمان داشته باشیم. بله الان یک نتیجه بزرگ در دست الهلال هست (برتری 4 گله دیدار رفت)، اما تکرار می‌کنم امکان هر چیزی هست و هر چیزی امکان تغییر دارد.

 

خبرنگار عربستانی دیگری با اشاره به اینکه در 10 سال گذشته هیچ تیمی موفق به زدن 5گل به الهلال نشده به دنبال به چالش کشیدن برانکو بود که با واکنش سرمربی پرسپولیس همراه شد: در فوتبال هیچ چیز را نمی‌توان پیش بینی کرد؛ اما همیشه اولین بار وجود دارد.

 

سوال بعدی از برانکو در مورد احتمال حضور پرسپولیس در صعود به فینال و قهرمانی در آن بود که سرمربی کروات سرخپوشان گفت: بله، شما فکر می‌کنید در این صورت اتفاق دیگر هم خواهد افتاد؟ اگر تیم قدرتمندی مثل الهلال را ببریم و قهرمان نشویم؟ صد در صد در صورت صعود قهرمان خواهیم شد.


خبرنگار یک روزنامه عمانی نیز در خصوص تاثیر غیبت مهدی طارمی روی عملکرد تیم از برانکو پرسید که اینگونه پاسخ داده شد: مهدی طارمی در دو سال اخیر فوتبال ایران بهترین بازیکن و همچنین آقای گل فوتبال ایران و لیگ قهرمانان بود. قطعا نبودنش یک فقدان و بحران بزرگ است. فرشاد احمدزاده هم نیست؛ اما علیرغم تمام این‌ها ما به تیم خودمان ایمان داریم.

 

 

برانکو در واکنش به تشریح شرایط این تیم که پرسپولیس را بعنوان تنها تیمی که تا مرحله یک چهارم بدون بازیکن غیربومی در رقابت‌ها حضور یافته و صعود کرده و بعد از آنها هم با کمترین نیروی خارجی در رقابت‌ها حاضر شد، گفت: تیمی که بدون بازیکن خارجی به یک چهارم نهایی صعود کرد این خودش یک دلیل بزرگ است که بدانید چرا اینقدر به بازیکنان و تیم خودم ایمان دارم. این در واقع اعتقاد، شوق و همبستگی آنها است که باعث می‌شود به آینده امید داشته باشیم و این امید را هیچکس نمی‌تواند از ما بگیرد.

 

جنجالی ترین بخش نشست خبری برانکو ایوانکوویچ مربوط به چالشی بود که یک خبرنگار عربستانی ایجاد کرد. او با اشاره به حضور برانکو در فوتبال عربستان و محبوبیت او در این کشور عنوان کرد در صورتی که الهلال به فینال رقابت‌ها دست پیدا کند آیا حاضر به حضور در چین با هزینه شخصی او و گرفتن آی دی کارت و بلیت مسابقه خواهد بود یا خیر! برانکو نیز اینطور پاسخ داد: من افتخار می‌کنم بابت این دعوت، اما من مسئولیت زیادی در پرسپولیس دارم و تشکر می‌کنم بابت این دعوت، اما من در پرسپولیس پول خوبی می‌گیرم و نیازی به این دست و دلبازی‌ها ندارم!

دیدگاه‌ها