کد خبر : 1467812 | 24 مهر 1396 ساعت 13:29 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

به موفقیت تیمم ایمان دارم؛ 

چمنیان: فردا روز بازی کم اشتباه است

عباس چمنیان سرمربی تیم نوجوانان می گوید که فردا تیمی راهی 8 تیم برتر جهان می شود که کم اشتباه تر بازی کند.

چمنیان: فردا روز بازی کم اشتباه است

به گزارش "ورزش سه" عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی مقابل مکزیک عنوان کرد: جام جهانی در یک شروع مجدد قرار گرفته است. این مسابقات دوباره با 16 تیم آغاز می شود. هر 16 تیم شانس یکسانی برای موفقیت دارند. خوشحالیم که در اینجا هستیم و به آینده امیدواریم. فردا یک گام مهم دیگر برای رسیدن به موفقیت است.


وی درباره اینکه آیا تیم ایران پس از نتایج درخشان در مرحله گروهی و به ویژه نتیجه فراموش نشدنی مقابل آلمان، رویاهای بزرگی در جام جهانی را در سر دارد، گفت: چراکه نه‌. ایران یکی از کشورهای با استعداد است و الان یک تیم به معنای واقعی است. با قاطعیت می گویم که ما در همه بازی ها مثل مسابقه با آلمان بازی می کنیم.


سرمربی ایران درباره دیدار دوستانه مقابل مکزیک در ماربلا و تفاوت آن با بازی فردا بیان داشت: تاریخ به گذشته تعلق دارد و این فرقی نمی کند که بازی دوستانه بوده یا رسمی. بازی قبلی ما در تاریخ است؛ اما مسابقه فردا برای آینده. چشم برای نگاه به جلو در جلوی سر قرار دارد. موفقیت با کار زیاد اتفاق می افتد و برای همین ما با همه توان مهیای بازی با مکزیک می شویم.


وی درباره وضعیت امیرحسین اسماعیل زاده که در بازی ایران مقابل کاستاریکا آسیب دید بیان داشت: اسماعیل زاده دیروز با ما تمرین کرد. امروز هم تمرین می کند و امشب درباره این بازیکن و ترکیب تیم تصمیم می گیریم.


سرمربی ایران درباره غیبت غبیشاوی در بازی فردا تصریح کرد: درباره غبیشاوی از کمیته برگزاری مسابقات درخواستی داشتیم چون اعتقاد داریم کارت به او تصمیم درستی نبود. خوشبختانه سایر نفرات وضعیت خوبی دارند و جای خالی غبیشاوی را پر می کنند. هیچ وقت از من نخواهید شنید که از غیبت بازیکنی ابراز ناراحتی کنم، چون باید فکر این روزها را می کردم. همه ما یک تیم واقعی هستیم.


چمنیان درباره انتقاد سرمربی آلمان از وضعیت زمین گوا گفت: به نظر من زمین های ورزشگاه‌های گوآ کیفیت خوبی دارد. تنها مشکل ما دور بودن برخی زمین های تمرین از هتل بود که این را با برنامه ریزی حل کردیم. به نظر من این یک هنر در زمینه تیم‌داری است.


سرمربی تیم ملی درباره مکزیک عنوان کرد: تردید نکنید مکزیک تیم بسیار خوبی است. این تیم به ویژه در خط حمله، مجموعه قدرتمندی است. ما فیلم بازی های مکزیک را دیدیم. اگر موقعیت های این تیم گل می شد می توانست تیم اول یا دوم گروهش باشد؛ ولی در بخش دفاعی نقاط ضعفی دارند که روی آن برنامه داریم.


چمنیان تصریح کرد: فردا روز بازی کم اشتباه است. بستگی دارد کدام تیم در دفاع کمتر اشتباه کند و بیشتر از فرصت ها سود ببرد. ما ایمان داریم آن تیم ما هستیم.

دیدگاه‌ها