کد خبر : 1467819 | 24 مهر 1396 ساعت 13:50 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

چرا اعضای کمیته فنی مربی شناخته شده نمی‌خواهند؟

اعضای کمیته فنی استقلال به طور کامل احتمال حضور دستیاران بزرگ در کنار وینفرد شفر را رد می کنند و این موضوع عجیبی است که باید در مورد آن توضیح بدهند.

چرا اعضای کمیته فنی مربی شناخته شده نمی‌خواهند؟

به گزارش "ورزش سه"، کمیته فنی استقلال بعد از استعفای علیرضا منصوریان از سمت خود تشکیل شد تا سرمربی جدید را انتخاب کنند و البته در امور فنی باشگاه تاثیر مستقیم داشته باشند.


بعد از انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال اعضای کمیته فنی از سوی هیئت مدیره ماموریت پیدا کردند تا دستیاران ایرانی او را معرفی کنند؛ اما در عمل در روزهای گذشته کار آنها شده تکذیب حضور دستیاران شناخته شده در این تیم.


این صحبت های محمد نوری است در مورد احتمال حضور فرهاد مجیدی و محمود تقوی در استقلال که امروز در پایان جلسه کمیته فنی آن را مطرح کرد: حضور مجیدی در استقلال به طور کل منتفی شده است. آقای تقوی اصلا جزو گزینه‌های مربیگری در استقلال نبوده و نیستند.


صحبت های شبیه به این در این روزها بارها از سوی محمد نوری به عنوان سخنگوی کمیته فنی استقلال زده شده است در حالی که این مربی ها می توانند در راه موفقیت استقلال کمک حال شفر باشند.


آنچه از صحبت های اعضای کمیته فنی استقلال مشخص است این است که آنها به طور واضح مخالف حضور افراد شناخته در کادرفنی هستند تا احتمالا خودشان بتوانند همچنان نقش پررنگ تری در رسانه ها داشته باشند.


امروز بیژن طاهری به عنوان دستیار شفر انتخاب شد و با این شرایط نمی توان انتظار داشت عضو بعدی کادرفنی فرد شناخته شده ای باشد.

دیدگاه‌ها