کد خبر : 1467867 | 24 مهر 1396 ساعت 16:51 | 78.3K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل جالب شفر برای استقلال از 4 هافبک دفاعی

سرمربی آلمانی استقلال راه حل جالبی برای استفاده از 4 هافبک دفاعی خود پیدا کرده است.

راه حل جالب شفر برای استقلال از 4 هافبک دفاعی

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل و زمانی که علیرضا منصوریان امید نورافکن، روزبه چشمی، امید ابراهیمی و فرشید باقری را در استقلال نگه داشت، برای خیلی ها این سوال پیش آمده بود که چطور قرار است این 4 بازیکن با کیفیت در کنار هم بازی کنند و شاید از خوش شانسی سرمربی سابق آبی ها بود که باقری و امید ابراهیمی فصل را با مصدومیت شروع کردند.


اما  حالا که این 4 بازیکن به مرز آمادگی کامل رسیده اند شفر خیلی زود راه حل برای استفاده از آنها در ترکیب پیدا کرده است و قصد دارد به شکلی جالب از آنها استفاده کند.


بخشی از تمرین امروز استقلال به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت و تیمی که کاور نارنجی برتن داشت به نظر بخش عمده ای از ترکیب اصلی استقلال را در بازی با نساجی تشکیل خواهد داد.


در این تیم فرشید باقری و روزبه چشمی در پست دفاع وسط بازی می کردند و امید ابراهیمی و امید نورافکن هم در پست هافبک دفاعی به میدان رفتند تا به این شکل هر 4 بازیکن شانس حضور در ترکیب استقلال را داشته باشند.


روزبه چشمی که به طور قطع تا پایان فصل در پست دفاع وسط  بازی می کند و به نظر شفر هم در حال تست فرشید باقری است تا در صورت موفقیت در این پست او هم به پست دفاع وسط منتقل شود.

دیدگاه‌ها