کد خبر : 1468031 | 25 مهر 1396 ساعت 14:32 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

لوریس: رونالدو ماشین کسب موفقیت است

هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام به تمجید از رونالدو پرداخت و او را ماشین کسب موفقیت و الهام بخش نسل جدید فوتبالیست‌ها دانست.

لوریس: رونالدو ماشین کسب موفقیت است

به گزارش "ورزش سه"، لوریس و هم تیمی‌هایش، امشب در برنابئو مهمان رونالدو و یارانش خواهند بود و ستاره پرتغالی ماموریت دشواری در باز کردن دروازه گلر فرانسوی پیش رو خواهد داشت. رونالدو فصل گذشته به همراه رئال، سومین قهرمانی چمپیونزلیگ در چهار سال اخیر را کسب کرد و امسال نیز در راه کسب توپ طلا پنجم خواهد بود. حال لوریس به تمجید از مهاجم 32 ساله رئال پرداخت.

 

1243880

 

 

او گفت:" او الهام بخش نسل جدید فوتبالیست‌هاست، یک ماشین موفقیت فردی و تیمی. او رهبری فوق العاده و شخصیتی استثنایی است. او تاثیر بسیاری در موفقیت رئال داشته است. اینکه بتوانید در بهترین باشگاه جهان حضور داشته باشید، در واقع فرصت حضور در کنار بهترین بازیکنان را هم خواهید داشت."

 

لوریس سپس به تمجید از زیدان پرداخت و گفت:" او اسطوره فرانسه است و الهام بخش بازیکنان هم سن و سال من. او تمام جام‌های ممکن را کسب کرد. شخصیتی فوق العاده دارد و به عنوان بازیکن یک اسطوره بود و از موفقیت فعلی اش با وجود دشواری مربی گری تعجب نمی‌کنم. دستاورد او با رئال استثنایی است. کسب 7 جام بسیار زیاد است و همینطور مدیریت این تعداد بازیکن با کیفیت."

دیدگاه‌ها