کد خبر : 1468033 | 25 مهر 1396 ساعت 14:08 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت قهرمان آسیا به پیست دو و میدانی

علی ثمری که به دلیل مصدومیت نتوانست نتیجه دلخواه خود را در عشق آباد به دست بیاورد یک بار دیگر به میدان بازگشت.

بازگشت قهرمان آسیا به پیست دو و میدانی

به گزارش "ورزش سه"، 16 تیرماه بود که پرتاب کننده ایرانی، علی ثمری با ثبت رکورد 19 متر و 80 سانتیمتر عنوان قهرمانی پرتاب وزنه آسیا را از آن خود کرد. بعد از کسب این عنوان قهرمانی ارزشمند، ثمری تصمیم داشت تا بدون کسب حد نصاب در رقابت های جهانی لندن شرکت کند اما وی با رکورد 19.80 متر نتوانست در بین 32 نفر اول لیست که  سهمیه ماده پرتاب وزنه را با رکورد 20.50 متر کسب کرده بودند، قرار گیرد. در ادامه علی ثمری به حدی از آمادگی برخوردار بود که  ضمن کسب مدال طلا، قول کسب رکوردی جدید را به طرفداران خود داد؛ اما در نهایت به دلیل آسیب دیدگی اش نتوانست مقامی بهتر از نهمی را در رقابت های داخل سالن آسیا کسب کند. اما این روزها و بعد از سه  هفته علی ثمری مصدومیتش را پشت سر گذاشته و توانسته در لیگ کشوری به رکورد خوبی برسد. 


برای بررسی آخرین وضع قهرمان پرتاب وزنه آسیا باعلی ثمری گفت و گو کردیم. او در خصوص  آسیب دیدگی و ناکامی اش در مسابقات داخل سالن آسیا گفت: متاسفانه در جریان تمریناتی که روز قبل از مسابقه داشتم، کشیدگی ای در همسترینگ پایم پیش آمد  و روز مسابقه نتوانستم در حد خودم ظاهر شوم و شرمنده هوادارانم شدم. خداراشکر مصدومیتم برطرف شده و سه هفته بعد از ترکمنستان در لیگ کشوری شرکت کردم که توانستم عدد 25\19 متر را کسب کنم.


ثمری ادامه داد: نفر دوم بازی های داخل سالن آسیا عدد 23\19 متر را کسب کرده بود و با توجه به عددی که در لیگ کشوری بدست آورد، اگر مصدومیت برایم پیش نمی آمد قطعا می توانستم مدال آوری کنم.


قهرمان پرتاب وزنه آسیا در خصوص برنامه و مسابقات پیش رویش گفت: در حال حاضر برای بازی های جاکارتای اندونزی که مهم ترین مسابقه سال آینده است، آماده می شوم. امیدوارم بتوانم در این مسابقات رکورد خوبی را داشته باشم.

دیدگاه‌ها